Artiklar?!?
Jag lyckats miss dem eller finns det inga artiklar om hur man lär sin kanin att hoppa? Hittar om hur man börjar tävla och lite sånt, men inga artiklar om träning, finns det inga? Skulle väldigt gärna vilja se artiklar om hur man lär sin kanin att hoppa (gärna uppdelade i olika steg, ett steg per artikel) och hur man sedan går vidare när kaninen kan hoppa något eller några hinder. Hur ska man t.ex. lära den att hoppa krok? Vad gör man om kaninen stannar framför ett hinder och vägrar att röra sig framåt och över hindret? Alltså kort och gott hur man får sin kanin att hoppa och massvis med olika tips man kan ta till om man inte lyckas.
(Hamnade tråden rätt, tycker att den rör Kaninhoppning iFokus, så la den här, fast det är ju inte en tävling eller en lek direkt…)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Artikeln finns redan på kanin.ifokus.se om att träna en kanin i hoppning.
Not your mom, not your milk.

Tycker det skulle passa med en här också ;)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
#1: Ja, jag vet att det finns på KIF, men det är är ju faktiskt en kaninhoppningssida och den borde kunna stå lite på egna ben och ha egna artiklar tycker jag. Skulle vilja ha ännu större artiklar om hoppning som tar upp hur man gör om det inte går som man vill, har själv ganska stora problem med att min kanin inte gör "precis" som i de exemplerna och jag vet inte hur jag ska få henne att göra så.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#3 - Jo, absolut!
Not your mom, not your milk.
Anledningen till att det inte blivit så många nu på ett tag är att både jag och mina Medarbetare har fullt upp med skolan.
Så snart sommarlovet börjar lovar jag att det kommer komma en drös artiklar! Vill ni ha hur man lär kaninen hoppa ska jag försöka skriva ihop en, vill bara inte konkurrera med KIF, men vill ni ha en här med så ska jag skriva! Har ju själv en liten bus som ska börja lära sig, så han får väl bli exempel ;O)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#5: Jag tycker att ni borde konkurrera med KIF på fronten om "bästa artikeln/artiklarna om hoppning". KIF handlar ju mer om kaniner i allmänhet och här är det ju mer inriktat på hoppning, då borde ni kunna få fram många bra rtiklar om hoppning, framför allt många tips på vad man kan göra om ens kanin busar med en. 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se