Stumpan

Vissa kaniner är ju helt enkelt inte keliga..
Men jag skulle typ satt mig ner i rasthagen, Typ legat ner och låtsas sova. Kaninen kommer fram och nosar och förstår att du gör ingenting xD Typ dålig beskrivning, Men det har funkat för mig och min före detta otama kanin Zelda :)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
ta er annars till ett ställe där ni aldrig varit och släpp ner henne på marken, samma sak som hyltebarn sa lägg dej ner på marken elr du kan sitta åxå antagligen litar hon på dej ifl lite och kommer och sätter sej nära dej för att du är skydande och så är du väldigt "snäll" och klappar henne extra mkt så lär hon sej sen att du inte är farlig och blir glad när du kommer mm:) = tam enligt mej:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Lycka till!
Duktig hon är på att hoppa :)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
fast det är judet som är problemet. Hon kan sätta sig 1 meter bort och om du då försöker klappa henne hoppar hon iväg på en gång :(

#9 men låt bli att klappa henne några gånger då? låt henne komma fram till dig
// Ludde
får prova det. Hon är så himla rädd pga av att den förra ägaren inte pysslade med henne
Sen är alla kaniner inte keliga. Min hane här hemma vill endast kela i buren och på tävlingar. I hagen vill han vara själv och springa runt. Att gosa i famnen är ingenting för honom heller (hemma). På tävlingar är det ok.
#12 okej, jag får prova mig fram
Har samma sak som #12 med min hane. Han gosar jättegärna i famnen och i buren, men i hagen vill han bara springa runt. Funkar jättebra med att ligga i hagen och låta kaninen komma fram, då brukar min hane sitta på min mage och vila lite.
Not your mom, not your milk.
ok :)
Sedan, tänk på att försöka hoppa kaninen med mer "realistiska" hinder om ni ska tävla. Med bommar, för de kan skada sig på sådana där hinder.
Not your mom, not your milk.
den som är överst är jätte lätt så den gör inte ont. Men tack för tipset!

var i hagen läänge, kanske sitt och läs en bok, då kommer den säkert fram efter ett tag, men rör henne inte då. Gör så här ofta, då kommer hon troligen bli tamare (funkade iaf för mig:))
hon har blivit mycket bättre nu. :)
Stumpan kommer nog på Sundsvall träffen den 15 juli , för alla som vill träffa henne

va bra!:)