Spännande Hoppkull
Efter många om och men, och dessutom efter många bestämda hanar jag jag nu beslutat mig att det är Sus som får äran :)
Jag tror detta kommer bli en kanonkull med extremt fina ungar. På banan kommer de mest troligt att ha riktigt ordentligt med fart och ett hett temperament. Men ven vara hur snälla som helst utanför banan då det inte alls finns något aggresivt bakom förlädrarna.
E: AMORES SUSPICOUS
_Kullbror med Amores Grand CH Perspicous, Sveriges vinstrikaste hoppkanin 2008.
_
Såhär skriver Michelle om Sus och hoppning: Igentligen är det hoppningen som är det vi behöver jobba med. Han kan blir lite uppjagad när han är på banan, men det är inte alls så farligt längre, och det blir bara bätte och bättre hela tiden. Jag vet att denna kaninen har mycket att ge på banan, och jag tror att ni kommer få se det på banan i sommar =D
Mer info om Sus på www.milleniumskaningard.se
Klassning:
Rak: Elit 1 cert.
Krok: Elit 1 cert.
Höjd: Elit, 70 cm.
Längd: Elit, 180 cm.
**U: Silver Fang
**
Om Sillen: Sillen är en helt fantastisk kanin i mina ögon och inget är omöjligt för henne. Hon slutar aldrig överraska mig.
I lättklassen gick det lite trögt då hon antalgien tyckte det var för Lätt. På medelsvårdebuten kom hon tvåa. Nu är hon klassad MSV med två pinnar och det verkar inte som hon tänkt sluta imponera på mig och alla andra. farten har hon verkligen och hon tvekar aldrig på ett hinder. Antagligen kommer hon klassa upp sig fort nu på kommande tävlingar..
Hemma är Sillen en riktig donna. Hon är inte dum men hon är bestämd och vet vad hon vill.
Klassning:
Rak: MSV 2 p.
Krok: Lätt 2 p.
Höjd: Ej startad
Längd: Ej startad
Mer info om Sillen finner ni på www.nathalieandersson.se
3 stycken intresserade än så länge.
Vid intresse eller frågor vänligen kontakta naaaty@live.se
Med vänlig hälsning Nathalie.
Mvh. Nathalie Andersson
Silvergläntans kaniner reg. gårdsnamn sedan 2011nakaniner.weebly.com

Lycka till!
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
#1, Tack så mycket :)
Mvh. Nathalie Andersson
Silvergläntans kaniner reg. gårdsnamn sedan 2011nakaniner.weebly.com