Berga träffen
Berga Träffen
Igår (söndag) var det en liten stockholmsträff i Hagaparken. Tyvär var det bara 5 som kom men vi hade kul endå :).
Men ja ska komma till sak nu men vi pratade ju om en träff på Berga Dagarna också?. Om vi ska ha det så kan det ju vara bra att börja prata och bestämma lite :)

Jo på kif ser det ur så här:
**30 Maj i Bergadagarna:
**Rero/Rebecka kanske hoppas ja kan :) -13, Med Ronaldo, om jag kommer tar jag med, koppel selar kamera mat kompostgaller typ :P
Damparu/Linnea-12
Ev. Maiae/Maia - Snart 13
31 maj i Bergadagarna:
Utekaninen/Hanna-12
annaforsgren/Anna-16
Rero/Rebecka-13 , Med Ronaldo, tar med, koppel selar kamera mat kompostgaller typ :P
Damparu/Linnea-12
zessan/Gabbe:P-snart12
Maiae/Maia- snart 13
Ta med sig:
Engånsgrill?
Korvar marsmellows?
Mvh Maia
Jag ska vara på Berga den 31. Då min en kanin ställs ut och den andra hoppas av min lilla syster.
Så jag kanske kommer och är med er ett litet tag.
Om ni ser mej. Se till att få kontakt med mej eftersom jag kanske inte ser er ;) (Anna borde känna igen mej :D )

#2 Kan också ta lite kontakt med dej;) .Jag ska hopptävla så får hoppas att jag kan komma efter elr nått:P
Mvh Maia
Jag kanske hinner svänga förbi, men inte så troligt. Kommer tävla och hjälpa till på hopptävlingarna båda dagarna - i princip från början till slut.
Not your mom, not your milk.

Jag ska också tävla men man kankse hinner imellan :D

jopp jag känner igen dig mickis^^ Jag ska tävla med min klumpeduns till rexkanin som heter Tjoffsen.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag ska iförsig också tävla.. men jag kommer troligen hinna vara med en liten stund iallafall (: men kanske inte så länge
// Ludde
vilket Berga? Det nere i stockholm?

ja

De har utställning samma dag också, och lite olika stånd där de säljer grejer så det är roligt att gå runt där och titta också:D
De har stora gräsplättar vi kan sitta och fika och mysa med våra kaniner:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#10 Ja;)
Mvh Maia