Blåeld Av Grenen
Nu är det dags för Blue att hitta ett nytt hem :)
Blue är resultatet av en tjuvparning.
Blue är en liten svart tjej på 8 månader. Hon är väldigt fin i kroppen och högrest:) hade jag haft plats hade hon fått stannat kvar för gott för hon är så himla underbar. Men tyvärr finns det ingen plats för henne. Därför söker hon ett nytt hem. Helst ett hopphem då hon är extremt duktig på att hoppa :) Hon har tävlat en gång och gick då på 2+1 en ganska okej debut enligt mig:) Blue är ingen nybörjar kanin då hon kan bli lite stressig utan hon behöver någon som kan med såna kaniner. Bilder och filmer kan skickas om så önskas :)
E: Sweet Little Sixteen "Sixten"
Svart vit japan holländsktecknad
Klassning
Rak:Lätt**
Krok:Medelsvår*
Höjd: Ej Elit (75 inoff)
Längd: Ej Elit (210 inoff)
U: Grenens Crystal Of Snow " Kristall"
Brunzobel brokad
Klassning
Rak:Lätt**
Krok:Lätt**
Höjd: aldrig provat
Längd: aldrig provat
Pris: 250 :-
Blue är besläktad med Kasper och Ante
Sixten är väl inte godkänt holländartecknad? :) Eller har jag fel?
Har aldrig sett holländarteckning i svart/vit japan, låter väldigt ovanligt.
Not your mom, not your milk.
nej han är inte godkännd han är inte renrasig heller :)
#2 - Skriv då hellre svart med vita tecken. ;)

#0 hoppas du hittar ett bra hem till sötnosen (:
// Ludde
Han är japantecknad :P Hanna Ericsson (Flamencos hoppkaniner) sa till mig att han var japantecknad och jag tror henne :) Skickar med en bild så får du se :P Han kan ju inte vara stickelhårig liksom XD Fast det ser inte ut som japan det kan jag hålla med om:P
#5 - Jag tycker han ser mer bara ut som feltecknad, men men..
OBS! Bilden är ifrån när han var liten han är inte lika vit på ryggen längre utan det ser mer ut som japanteckning nu men hittade ingen bra bild :P
#7 - Japanteckning växer inte sig "mindre". Däremot kan felteckning minskas osv. :)
Okej ja jag vet inte jag kallar det japan tecknad liksom :) han har ganska så knasig tecknig :P
#9 - Haha, kanske är ett litet mysterium.
Ursäkta om jag rövade tråden lite..
Svart/vit japantecknad finns. Brun/vit, Svart/brun mm finns också.
#5 Ser verkligen ut som en Svart/vit japan. Uppfödaren har helt rätt. På K-net finns det kaniner med ännu sämre teckning som är Svart/vita. På denna ser man det iaf tydligt.
Okej :)

Putt & lycka till (;
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Var finns Blue? Ev. intresserad. 
Hon finns i örebro men jag kan fixa leverans nästan överallt :)
Jag är väldigt intresserad. Jag bor i Kristianstad, Skåne. :)
Skulle det gå att ordna? Hässleholm funkar också. :)
det är ju Sm i kaninhoppning snart och då skulle jag kunna fixa leverans :) jag skickar ett pm till dig så kan vi prata vidare:)