Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 473 ggr
volly04
0

(S) Runaways Glädjerus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag under en längre tid har känt att jag och Nicki inte passar ihop har jag valt att se om det finns någon där ute som vill ge denna underbara tjej en värdig chans.

U: Trombens Princess of Egypt
E: Regnbågens Secret Obession
(12,5% inavlad enligt MATS)
Född: 13/1-2013
Färg: Viltblåbrokad

Nicki är en genomsnäll tös som inte skulle göra en fluga förnär. Hon älskar att vara ute i hage och springa av sig, hon förtjänar verkligen sitt namn, Glädjerus. Detta är också ett riktigt matvrak som alltid är först framme vid gallret när matburken skramlar. 
När hon kom hit ville hon helst dra sig undan och vara för sig själv och tyckte inte alls om att bli klappad. Men ju mer vi jobbade tillsammans med det så visade hon till sist mer tillit till människor och idag är hon en riktig klätterapa som kommer fram i hagen så fort man kommer.

Hoppningen är busenkelt för denna donna, hon kan kliva över stora kombinationer som ingenting. Dock kan hon ibland ha svårt att koncentrera sig på hoppningen om det händer för mycket runtomkring. Hon behöver en förare som kan trycka på de rätta knapparna för att motivera henne till att använda all sin hoppkapacitet, för hon är väldigt duktig även om hon inte har visat det riktigt ännu.

Klassning: 
Rak: Msv 2p
Krok: Msv 1p
Höjd/Längd: Aldrig startad

Hon har haft en kull här hos mig tillsammans med min Santos, Grenens Starlit Eyes. Ungarna har ännu inte börjat tävla men har ärvt sina föräldrars trevliga temperament och snygga kroppar.

Då hon här hemma har fått vistas ute i hage dagligen så skulle hon vilja komma till ett hem där hon får komma ut och rasta sig ganska regelbundet och inte bara sitta i en bur dag ut och dag in ;)

Hemmet är mycket viktigare än priset.

Vid intresse eller frågor är det bara att kontakta mig på elin_gardelius@hotmail.se eller på min mobil, 076 626 92 20.  Skriv helst inte här på sajten då jag inte loggar in så ofta.

Väl mött!

Kolla gärna in min blogg!

Mvh Elin

volly04
0

SÅLD!

Kolla gärna in min blogg!

Mvh Elin