(S) Lotus Rabbit Revenge
Lotus Rabbit Revenge
Nu är det endast en liten fin tjej kvar från Cocktail-kullen.
Jag har haft Ruh ,som jag kallar henne, på foder hos mig knappt en månad. Hon är verkligen en tuff tjej som alltid är positiv och nyfiken på nya saker. Har även påbörjat hoppningen och det verkar inte vara några som helst svårigheter för denna tjej. Hon har alltid sprungit på fint och hoppar över allt man sätter upp. Hon kan dock bli lite spänd men det släpper troligtvis när hon växt till sig lite och fått lite mer rutin. Hennes kullbror debuterade för någon vecka sedan, han dubbelnollade och vann sin debut.
Ruh tränar hoppning för andra gången.
E: Regnbågens Words Of Love
Bellman är en stor och härlig grabb. Väldigt snygg med långa ben och slank kropp. Hoppningen har han alltid haft lätt för och springer på i ett bra tempo på banan. Drygt ett år gammal och sparsamt tävlad. Svår i rak med pinnar samt medelsvår i krok med pinnar. Inte startat höjd/längd.
Bellman krok medelsvår Kvidinge.
Bellman krok medelsvår Tollarp.
U: Lotus Spooted Sweetlips
Loska är en mycket fin och högrest tjej. Hon är dock väldigt sparsamt tävlad men hoppar riktigt fint. Hon har nackdelen att bli lite nervös men desto mer rutin hon får desto bättre går det. Svår-klassad i rak samt medelsvår i krok. Inte startat höjd/längd.
Om du är intresserad av henne eller/och vill se mer bilder/mer information kontakta mig här. Eller på min E-post: my.paulsson@hotmail.se
Eller Erika (uppfödaren): paparitsai@live.se
Finns i Skåne men transport går oftast att lösa över hela landet :)
My Paulsson - Momentshoppkaniner
Erika Eriksson - Lotuskaniner
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg att ingen av länkarna fungerade. Här är iaf Ruh när hon tränar för andra gången :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ruh i hagen :)
Hoppas ni hittar ett bra hem till henne. :) Jag har hennes bror, Lotus Hpnotiq Dream. :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Hoppas oxå hon får ett bra hem. Tyckte själv att hennes bror, Lotus Secret Love, var otroligt social redan från dag ett, och det är jag helt säker på att även Ruh är. Riktigt fin kull! :)
Super fin, inte utan att man blir sugen 🤐
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#6 och #7, vad kul att höra! Fina bebisarna! :D Hoppas på att få se de någon gång!
#8 Jaa, visst är hon! :D hon är hur härlig som helst, lilla knasfian^^

Sååå fiiin! :3 Vart hamna hon?
#10 hon bor i Småland nu
Hon bor hos mig :3
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken