Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettträning-tips-råd
Läst 478 ggr
Fia9000
0

Förvaring av tävlingsböcker

Var har ni era tävlingsböcker? (Både hemma och när ni åker och tävlar) Och om ni har en sån där pärm, var har ni köpt den? Känner att jag inte har varit särskilt rädd om mina… xp

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

RebeccaG
0

Eftersom jag säljer selar & koppel på tävlingar så kastar jag ner tävlingsböckerna i lådan jag förvarar dem grejerna i, så när jag sätter upp stället med selar och koppel, så ligger tävlingsböckerna där & väntar ;) Innan jag började med selar & koppel så kastade jag bara ner dem i ryggan XD

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

fossingen
0

Har bara en vanlig mapp jag har dem i, annars blir de så knosiga och risk att man spiller på de. Har de alltid i väskan så jag inte glömmer de.

kyrkeliden
0

Har en mapp från Agria som de gör till att ha försäkringspapper och sådant i. Kan tipsa om en liknande från Royal Canin som man får om man köper deras valp-kattungepaket för ca 50:- (i djurbutik). Superbra liten "pärm" som är värd mer än de 50:- egentligen så riktigt bra pris.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Fia9000
0

#3 Var köper man en sån mapp från agria?

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Evelina!
1

Har Sveland-mapp till mina tävlingsböcker, finns att köpa på http://www.sveland.se/shoponline/main/default.asp.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

[SophD]
0

Hemma förvarar jag de i en bokhylla, och på tävling bara nerslänga i väskan…

kyrkeliden
0

Möjligt man kan köpa Agria-pärmen på Agrias hemsida (webshop). Men som sagt, Royals är minst lika bra om inte ännu smidigare (inte så tjock) och ett kanonpris just nu.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Mickis1994
0

Samma som #5 Svelands pärm :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar.