Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 696 ggr
Elsa250
0

Går inte att beställa!

Jag har beställt två selar från rabb-it.se och skrivit med allt man ska skriva, dvs vad jag vill ha, den där "jag har läst och godkänner m.m" grejen, namn och adress, allt! Det första mailet skickade jag för 5 dagar sen, och när jag inte fick något svar skickade jag ett till mail med samma beställning (det stod att man skulle göra så). Men jag har fortfarande inte fått något svar!

Det stod att man skulle få ett svarsmail inom 48 timmar och har man inte fått det ska man skicka beställningsmailet igen.

Hjälp!! Hur ska jag göra?

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Northernlights KU
0

Vad skumt… 🤔Jag skickade en beställning för typ en vecka sedan och fick svar efter bara några timmar.

Har du testat att skicka från någon annan e-mailadress? Ifall det nu blivit nåt strul så att mailen inte kommer fram eller nåt… Annars har jag tyvärr inga bättre förslag. Hoppas att det löser sig i alla fall på något sätt 🙂

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

Elsa250
0

Tack!

Ska nog prova det, och om inte det funkar heller så får jag väl beställa nån annanstans🙂

Elsa250
0

Nu när det gått 5 dagar sen jag skickade det andra mailet har jag gett upp hoppet och bestämt mig för att beställa från Empas istället🙂