Färg på sele?
Skulle behöva hjälp med att hitta en fin sele till min blå hane, kan verkligen inte hitta någon som jag gillar! De enda kraven är att det inte får vara i någon blå färg och det måste finnas som bogsele. En väldigt dålig bild så att ni ser på ett ungefär hur han ser ut:
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Jag känner spontant att lime-grönt skulle vara fint.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#1 Har funderat på det men jag vet inte… :/
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Gul? Röd? Kanske orange? Jag tycker han skulle passa fint i "varma" färger:)
~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~
http://www.koppelochselar.se har mycket fina selar, i massa olika mönster och färger. Rekommenderas!
#3 Vill ha någon färg/mönster som är "killigt" (inte rosa, röd osv) och som är ljust och syns bra. Har kollat på koppelochselar.se, men jag har tyvärr inte hittat någon där. :)
/Sofia
- Bradley Will Simpson

Johannasselar.weebly.com 🙂
#6 Verkligen jättefina selar! Men vet någon om man kan beställa bogselar därifrån?
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Hans förra sele kommer från rabb-it och den var verkligen jättebra så jag har bestämt mig för att beställa därifrån igen. Det står mellan Joker, Grönrand, Pricken och Röd, vilken tror ni blir finast? Lutar mest åt att det blir Joker, men kom gärna med andra förslag som finns på rabb-it.se. :)
/Sofia
- Bradley Will Simpson
#9 Vem säljer sådana selar? :)
/Sofia
- Bradley Will Simpson
#8 Till mig sa du att du inte vill ha nån röd sele?:)
#11 Har hon någon hemsida eller finns hon bara på facebook? #12 Jag vet, men jag har kommit på att om man vill ha en "killig" färg och inte vill ha blå eller svart/grå så finns det inte mycket kvar att välja på än grönt. ;) Men som sagt så blir det förmodligen Joker-selen om ingen kommer med nått bättre förslag. :)
/Sofia
- Bradley Will Simpson
#13 aa jag vet, han är ju blå dessutom så då tycker jag färgen passar extra bra:)
#13 Tyvärr så har de inte någon hemsida, bara facebook:/
Pralinens selar & koppel har sjukt snygga glitter selar i alla modeller, även andra häftiga mönster :D
#15 Okej, vad synd, tycker att det är så rörigt att hitta rätt sele och så på fb. :/
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Har ändrat mig så nu står det mellan Joker och Kamouflage (från rabb-it.se), vilken av dom tycker ni? :D
/Sofia
- Bradley Will Simpson
Jag tycker Joker :)
Jag tycker också Joker passar bäst:)
Kolla in på pralinens selar, dom har många fina mönster! Själv har jag en med dödskallar från dom till min ena hane. Deras hemsida är inte så uppdaterad men dom har en fb sida som heter jönssons hinder & selar.👍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
En vinröd sele med glitterband från http://koppelochselar.se skulle äve vara väldigt snyggt tycker jag:)
Även*
Turkos kanske?:)
#24 Vill helst inte ha någon blå färg eftersom att jag vill ha olika färger på mina kaniner och mina andra har redan en blårandig sele, men tack ändå. 
/Sofia
- Bradley Will Simpson