kaninvakt
hej jag undrar om det är någon som skulle vilja ta hand om mina kaniner och tävla dom från den 12 juni till den 2 juli min ena kanin kanske är dräktig ser gärna att dom kommer till samma hem
Secret charm "puffe"
han är en jätte snäll hane på 1 år tävlar regelbundet i hoppning. jag vill gärna att han får bo så han ser andra kaniner hela tiden då han kan bli väldigt deprimerad om han är själv. han bor ute.
han är lätt klassad i båda grenarna med en pinne i krok. han är jättesnäll på banan men blir arg och börjar nafsa om han trasslar in sig. har aldrig startat längd men har hoppat 50cm i höjd.
det som han får med sig är:
transportbur med handdukar, höboll, vattenflaska och matskål
matskål, vattenflaska och vattenskål
hage om inte du har det
tävlingsbok
faktaperm om båda kaninena
pellets, hö och spån ev halm
finns en liten innomhus bur med hage som kan följa med
2 selar och 2 koppel
Wille, Puffe, Doris
Popcorn Delight "doris"
snäll liten dam på ca 7 månader. hon är ev dräkig så vill gärna att du är van vid kanin avel och kaninungar. hon vill gärna bo ute i ett hägn eller hage med tak och botten då hon är lite känslig mot hö. hon är en riktg rymmare så man måste hålla koll på henne hela tiden.
hon tävlar lätt och har inga pinnar hon är lite svår att styra. och om hon inte vill hoppa så kan man inte tvinga henne då lägger hon sig ner och total vägrar.
det som hon får med sig är:
transportbur med handdukar, höboll, vattenflaska och matskål
matskål, vattenflaska och vattenskål
hage om inte du har det
tävlingsbok
faktaperm om båda kaninena
pellets, hö och spån ev halm
hage med tak och så som hon kan bo i
2 selar och 2 koppel
på bilden hoppar hon mini
Wille, Puffe, Doris
Var finns dom?
oj skrev jag inte det men dom finns 10 mil norr om stockholm i hallstavik om du vet var de ligger men kan lämna av dom på vägen till arlanda
Wille, Puffe, Doris
Jag är väldigt intresserad och veta vad som innehåller din faktaperm
först står de lite om kaninerna, hur mycket mat dom får, när jag har klipptklorna på dom, hur mycket dom väger och kaniner som har dött som en minneslund i pappaer typ
Wille, Puffe, Doris
Ok tack