Tips att lugna en stressad kanin
Hej!
En av mina uppfödningar som jag tänkte börja hoppa med blir jättestressad när man ska stanna den och ta upp den, Han springer fram och tillbaka utan att han vet vart han ska ta vägen oc blir jättestressad. Hjälp mig :(
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#1 Tack, Ska öva flera veckor frammåt nu och hoppas på bra resultat. Tror han kan funka toppenbra då han är en ganska liten kanin och en lite harliknande utseende.
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#3 Tack så jättemycket!
Jag har en hona som var superstressad i sele över huvud taget & det blev ännu värre när hon såg hinder.
Det tog 1 år innan hon hade lugnat ner sig så hon kunde hoppa igen.
Tålamod är en dygd😎
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#5 Där ser man, Jag ska ge honom all tid han behöver och skulle han inte funka ändå får han stanna kvar oavsett :)