Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettmin-hoppkanin
Läst 827 ggr
Cilia.Teddytöserna
1

Utvecklingstråd, Milleniums Once Upon A Kiss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

såg att brorsan hade en tråd så såklart måste systern ha en, man vill ju inte att hon ska bli avis ( skämt o sido) 😇

Den 19:e feb fick jag hem en liten tjej på prov vid namn Milleniums Once Upon A kiss eller Siri som jag valt att kalla henne. Hon kommer vara här på prov tills den 22:e. Siri är en underbar liten tjej på dryga 7 månader med massa energi och glädje. Hon är över social och vill alltid följa med över allt. Hon har redan tävlats innan hon kom till mig då hon bodde hos en fodervärd tills hon hittade en "ägare". Hon har som sagt innan tävlats i lätt men har inte plockat pinnar än. Jag tror att Siri kan komma långt och jag ser stor kapacitet i henne redan, jag kommer tävla henne för första gången den 22:e och kan inte vara mer förväntansfull. 

Här i tråden kommer jag skriva alla framgångar och händelser i Siris liv. Synpunkter tas i Pm tack 😎

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Anoki
1

Fina syrran, denna tråd kommer jag absolut att följa!😃

Nallemillan
0

fina syrran :) Äger Brosan Milleniums Once Upon a castle :) eller Casper som jag kallar han

Cilia.Teddytöserna
1

I lördags var det tävling, det gick super bra och siri skötte sig fint och va lugn på plats. Dock blev hon lite stressad på banan och tiden tog tyvärr slut på sista hindret. Men av dom 8.a hindren hon hoppade rev hon endast 2. Super nöjd över lilltjejens prestation, Skrev även på papperna i lördags så nu är hon bara min! 😃

Bild på mig och siri från tävlingen.

Cilia.Teddytöserna
2

Idag bar det av till tävling, denna gången var det i en motorhall på matta. Inte kaninernas favorit. Siri skötte sig super bra, lite stressad. I grunden gick hon på 4 fel, hoppade fint men som sagt stressad. Hon kom precis på final då det var 4 och mindre som gick till final. Jag förväntade mig inte att hon skulle ta sig till final, men visst det gjorde hon. I finalen gick hon på 1 fel och jag på 1, kopplet fastnade i ett hinder och då revs det. Räknar dock inte det som hennes tabbe utan min 😎 Hon skötte sig fint hela dagen, lite varm va hon eftersom det var varm inne i hallen men hon fick lite kallt vatten och komma ut och springa i det härliga vädret innan start. Nästa tävling blir på grus, hoppas det går minst lika bra 🤗