Midgårdsolens Arista
Tänkte att jag kan ju också starta en tråd om min lilla tös, såg att brodern Raavi hade en. 😉
Arista flyttade hit på prov den 22 December men kommer att få bo kvar här. Otroligt busig flicka med mycket spring i benen. Väldigt muskulös och har bra skutt i sina ben. Vi får hoppas hon har lika mycket fart och skutt på hoppbanan längre fram. 🙂
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
En bild till på denna fina tjej! 🙂
-' Malin Hultman
Åh vad lik min Magge hon är! Enda skillnaden är väl att han har liite fluff mellan öronen! Och storleken kanske, han e rätt liten😃
Bilden gör honom inte riktigt rättvis men i verkligheten är han väldigt lik Arista i alla fall! :)
/ Angelica
Vad roligt att du tänker behålla henne, ska bli kul att se er två på banorna fram över : )
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Söt hon är, lite oväntat att ungarna skulle få uppåtöron bara
Lycka till med tösen! 
#2: Så söt :3
#3: Haha, ser lite så ut! x)
#4: Vi får hoppas det iaf! :D
#5: Det tycker jag med, men dem kan ju lägga sig lite längre fram. Bentleys öron la sig rätt sent. :)
Tack :D
-' Malin Hultman
Kan ju uppdatera om Asta som gick 0 + 0 på sin första tävling, krok mini. Där hon vann över sin bror med snabbast tid. 😉
På lördag börjar vi tävla "på riktigt" då hon ska starta i lätt! 😃
-' Malin Hultman
#7 Hon är bara för söt😍 Synd att jag inte kan se hennes första riktiga start, men någon får ta och filma det. Lycka till 🏆
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Idag på träningen var Asta på "hugget" och hoppade riktigt fint, trots att hon brunstar något otroligt. Hon är riktigt duktig. Hoppas bara att det går lite bra på kommande tävlingar. 😃
-' Malin Hultman
Asta fick stå modell lite idag. Hon gick på 3 fel i grunden på senaste tävlingen men tar ett nytt ryck imorgon. 😃
-' Malin Hultman
#10 finaste Asta😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna