Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 969 ggr
lovemysack
1

Väst på kaninen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt å kollade lite på skhrf om kullar och kullplaneringar osv och kom till den här sidan http://skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=45054 Och ser då att den madagaskar kaninen har typ en väst på sig när den hoppar..?! (Bilden högst upp till höger) Någon som vet nått om någonting sådant här?! Varför har kaninen en sådan på sig? :/:) Tacksam för svar. //Moa :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

[neptunens]
0

Gissar att de hade maskeradhoppning den dagen bilden togs, Har sett flera andra hoppande norskar utklädda till änglar, tomtar och giraffer 😉

lovemysack
1

Varför har inte vi maskeradhoppning i sverige? :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

[vigge_]
0

Jag vill ha en maskeradtävling! Snö ska vara häxa! 😂

Cilia.Teddytöserna
3

#3 haha då får du stå i för att få den vita sötnosen att se ut som en häxa 😂

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Henni-Chan
2

Det enda som jag tror är hindret till varför inte det är många som har maskeradhoppning i Sverige är risken för att kaninen kan fastna i hinderstöden/märlorna eller kanske trassla in sig m.m.

Hittar man en säker lösning på kostymerna och inte allt för mycket plåtter, tror jag säkert att det skulle gå att införa :)

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

lovemysack
0

Ja det skulle vara kul! ;)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

PrinzeZz
0

Vi har haft maskeradhoppning i Örebrohopparna, då har vi kört på lätthöjd (kravlöst) och delat ut pris både till "vinnaren" i klassen och sedan röstat om bäst utklädnad.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

lovemysack
1

#7 Ja men det var ju bra, slipper det bl så krångligt för kaninerna.. Då kan man ju lika gärna ha låga och långa istället för höga lixom.. :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.