tema på kull?
Jag ska para min kanin denna veckan och jag ska ha ett tema på kullen! Jag hade först tänkt kattdjur (sedan LÅNGT tillbaka) men jag har inte bestämt mig. Därför tänkte jag att ni kunde komma med lite förslag vad kullen ska ha för tema :)
Skriv allt ni kommer på ;)
MVH Lovisa och kaninerna.
Godis, typ choklad, karamell, choklad russin, gummibjörn mm. Eller en tuggumi kull, typ mentos, toy, extra, bugg, läkerol, jenka mm. eller en djur kull typ cow, dog, hippo, cat, owl, horse, bird mm.
Läsk: som Cola, fanta, pepsi, Sprite Chokladbarer: snickers, gaisha, twix, mars, kitkat
Grundämnen (eller periodiska systemet) som Helium, Väte, Neon, Astat och Vismut.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Har nu bestämt mig för kattdjur.
MVH Lovisa och kaninerna.
Ben & Jerrys :3
Inget orginellt tycker jag, gud så trött man blir när 1592 kaniner heter stampe och sånna namn ;) No offense men ja haha.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Kattdjur tycker jag lät som ett bra tema, man kan ju passa på att ta lite annorlunda saker som Jaguarundi, Karakal, Ocelot, Serval som är några exempel på coola kattdjur med lite annorlunda namn. 🙂