(S) Dvärgvädursungar
Den 21 november föddes smått mellan Killen och Strumpa. En inte helt planerad kull men en kull som jag tror kan bli väldigt lyckad. Detta är en kompination som har gett tre väldigt sociala, kelsjuka och busiga dvärgvädursungar med "glimten i ögat" och fart under tassarna. kommer att passa till kel och hopp :)
Leveransklara: 16 janurai
Strumpa: Strumpa är en japantecknad dvärgvädur. En social och gullig tjej som offta ska fram och slickas i ansiktet. Hon är busigheten själv och smart som hon är kommer hon alltid på nya sätt att rymma från buren ut till gräsmattan. Väl där är hon bara att lyfta upp då hon glatt springer fram och hälsar på en när man ska "fånga" henne. En bestämd dam som vet vad hon vill men hon skulle aldrig komma på tanken att vara aggressiv. Hon tävlas i Lätt i hoppning men hoppar utan problem över kompostgallren.
Killen: Killen är en madagaskar otter wienertecknad dvärgvädur. Denna kille är ganska "chill med livet" han är glad och pigg och vill allltid ha uppmärksamhet men stressar inte upp sig i onödan. Han är en riktig myskille som tyggar nöjt när han får en kelstund. Han är väldigt lättlärd, både sel och hoppträning har gått fort och utan bekymmer. Han har tävlat mini en gång och gick på 0 fel i finalen, men hoppar lättbanor hemma.
Köpesumma: 200 kr
Ungarna finns utanför Enköping, men transport går alltid att lösa!
Är du intresserad eller har någon fråga så är det bara att höra av dig till mig! :)
Min mail: ellen.thome@spray.se
Drakblomma - Hona - Tingad
Skräp som hon kallas är minst i kullen, men trotts att hon är lite mindre än sina syskon ska hon alltid hoppa iväg på egna utflykter. Hon har fart under tassarna och när hon har lust för äventyr kan hon inte sitta still. Men efter en liten stund av glädjeskutt och busande lägger hon sig gärna mot axeln och småsåver. Hon brukar tugga nöjt när hon får pussar och klappar och njuter verkligen av uppmärksamheten.
Är du intresserad av skräp så hör av dig till mig så kan du stå på kö, ifall att köparna ångrar sig så står du på tur :)
Fingerborgsblomma - Hona - Tingad
Irma, som hon fick bli kallad är störst i kullen. En riktigt mysig tjej som är lugn och snäll men med ett stort bagage nyfikenhet. Var är Irma? den frågan ställs ofta då Irma har satt kurs mot något lockande längre bort, en väldigt orädd och framåt tjej. Hon uppskattar gos men oftast blir det mer klängande i knät än gosande då hon alltid har för sig egna små upptåg, som att försöka pressa sig in under tröjan eller liknande.
Är du intresserad av Irma så hör av dig till mig så kan du stå på kö, ifall att köparna ångrar sig så står du på tur :)
Ögontröst - Hane - Till Salu
Skip, som denna lilla kille kallas är otroligt snäll och lätthanterlig. Han är väldigt nyfiken som sina syskon och är den första som hoppar upp i knät när man kommer. Han älskar kel och lägger sig gärna i knät eller kryper upp mot axeln för en kelstund. Han är en glad, lättsam och tacksam kille som är en riktigt bra kompis.
Är du intresserad av Skip så hör av dig till mig!
Är Eventuellt intresserad av Skip, är han fortfrande "ledig" eller är han tingad/såld? :)
Kika gärna in på min blogg! ---> djurnord.blogg.se
Detta är en gammal tråd, tyvärr är både han och hans syskon sålda :)