Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 690 ggr
kyrkeliden
0

årets tävlingar

Ja, vad har ni för tävlingar inplanerade i år? Någon speciell tävling? Kanske ska du besöka en större tävling, eller kanske en klubb du inte tävlat hos innan?

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Mickis1994
3

I år handlar det mest om att se hur mycket jag själv orkar, så har inte planerat in så mycket. Men tänker mig att jag tävlar i STKH, 08KT och ULKH. Nästa tävling blir i Uppsala den 22. Berga dagarna blir väl min "stora" tävling.🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Friggeshoppkaniner
0

Hade tänkt att åka på alla HäKH:s tävlingar, några av ÅKH och så ska jag nog åka på båda SM samt Midnattsols. Sedan får vi se vad det kan bli mer för skoj 😃

Evelina!
0

Bergadagarna kommer nog bli min stora tävling. Tänker försöka tävla lite i VKH och HäKH under sommaren då jag kommer befinna mig både i Värmland och Hälsingland under semestern. I övrigt blir det Stockholms tävlingar mestadels.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

fossingen
0

BDKH kommer det nog bara bli. Varit sjuk nu sen 2 år tillbaka av solen och mår allmänt kass på sommaren som läkare är osäkra vad det är. Symptomen är yrsel, illamående, huvudvärk, ryckningar m.m.

Så både längtar efter sol och gräs, men ändå inte..

sfut
0

Jag tar tävling för tävling, nästa blir i Uppsala den 22:a :)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

MusCarro
0

Eftersom vi flyttat och jag fått barn så kommer jag nog ta det lite månad för månad. Men ska på KAF SM nu om en månad och sedan blir det till att åka lite till Örebro och tävla då jag har ganska nära dit nu sedan vi flyttade :)

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

Henni-Chan
0

Ska nog försöka ta mig till Midnattsolscupen i ACKH och Skördedagarna i BDKH, men sen är det relativt öppet.

Lite sugen på Berslagstrofén som hålls i ÖLKH också, känns som att jag har tävlat på Bergadagarna i STKH för många år i rad och vill se något nytt :D

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

PrinzeZz
0

#6 då hoppas jag att du tar med dig Siba när du kommer till Örebro så får jag träffa tanta igen 😃.

Själv har jag planerat in fler tävlingar än vad jag igentligen har tid med, dalarna den 15/2, örebro 23/2, SM 1-2/3, SM 8-9/3, örebro 15/3.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

MusCarro
1

#8 Självklart ska Siba med sen :)

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

marty94
1

Har bara planerat in kafs SM sen blir det ett par tävlingar med början av april är tanken :)

Juliaskaniner
0

SM, midnattsols och sen tänkte jag försöka tävla raktävlingar nånstans då lovis fattas 1 cert från CH, vore ju kul om hon tog de :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Alvirpo
0

Ska och titta på SM nu i mars och i sommar tänkte jag kanske tävla i nån annan klubb, har bara tävlat i hemmaklubben ännu. (Hoppat i ca 1,5 år) Och såklart på Dala-Expo i Augusti! 😃