Intressekoll: Spåra ❤ Spark
Shadrin's Spår I Mörker ❤ Engen's Anvil Sparks
Beräknad födsel: I mitten av Maj
Var: Trelleborg / Skåne
Förväntade färger: viltgul, isabella, madagaskar, otter i olika färger, brokat.
Pris: 400kr
Medföljer: Övergångsfoder, klippta klor, härstamingsbevis och en vän för livet.
Om kullen: slanka, långa, bra psyke för hoppning, trevliga, sociala, ca 2,5 kg, härliga vänner och spännande färger
Shadrin's Spår I Mörker.
E: Engen's Great Champion Shadrin
U: Arrows Mesmerized Longning
Om spåra:Spåra är en väldigt trevlig, nyfiken och lättlärd tjej. Hon är en riktig kopia av sina föräldrar, syns verkligen vilka som är föräldrar till henne. Hon vill undersöka allting hela tiden, och är verkligen överallt. Hon är verkligen en kanin med hjärtat på rätt plats.
Som Hoppare: Spåra springer snabbt och säkert mot alla hinder, hon kör alltid fullt ös och är riktigt häftig. Hon flyger över allt som kommer ivägen. Hon är underbar att hoppa, en av de roligaste här tycker jag. Hon har redan klättrat upp snabbt i klasserna. Hon är en häftig tjej med krut.
Rak: Svår 1 p
Krok: Svår 1 p
Längd: Ostartad
Höjd: Ostartad
Engen's Anvil Sparks.
E: Iron Maiden
U: Flora
Om Spark: Spark är en helmysig kille som mer än gärna blir klappad och äter banan, han är ganska lugn i mesta hanteringen, men kan sparkas lite, så han gör skäl för sitt namn ;) hans öron står rättupp i vädret, men kan vara nere lite när han är inomhus. Han älskar att vara ute och gå lös på gården, det är det bästa han vet.
Som Hoppare: Han tycker det är väldigt roligt, och har kommit igång ordentligt! han har bra fart och gör ganska stora hopp. han hoppar i en mjuk båge, riktigt fint! han har riktigt stor kapacitet och blir duktigare och duktigare för varje gång! nu på sistone har han hoppat riktigt fint. Hoppning i ridhus tycker han är riktigt läskigt och onödigt, så under vintern hade vi en paus.
Rak: Svår 1 p
Krok: Svår 1 p
Längd: Elit
Höjd: Elit
Kontakta via Pm vid intresse eller skriv i kommentarerna.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Sjukt rolig kull! kommer bli awesome :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Paras 1 feb föds i Mars, skriv fel i annonsen ;)
Intresse på 2 honor och 1 hane finnes redan, samt att 1 hane troligen stannar.
#1 ska bli så kul ;) ser fram emot det :D
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

Vänta lite nu… Ska du para Julias kaniner?
#3 japp :) jag parar de så åker de ner till cecilia :)
har ingen plats här hemma för kull och cecilia var bebisugen :D
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Och jag är ev intresserad, preliminärt då jag ska kolla på en Pinky's men det vet du Cecilia. Skriv upp mig på en hane :)
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Hej jag är intresserad! :)
Skulle vilja veta vilka kända hopp led dem är besläktade med! :)
Vill helst att det ska vara så obesläktat som möjligt! :)
#6 dom är besläktade med Skåningen, Elliot, Love, Lucky, Kasper och adde ;) Så dom kommer bli ganska besläktade tyvärr :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Kullen framflyttad till i höst.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna