Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 787 ggr
kaninsnobben78
0

Kaninläger Dag

hej alla kaninägare ! Jag vill tipsa dig om dag läger för dig som gillar kaniner och vill lära dig om kaniner och kaninhoppning .Jag lär en hoppare och jag tävlar med mina kaniner Jag lär ut dig och din kanin hoppa Jag har en mini klubb hemma den är inte stor Jag har inga medlemar i klubben jag har haft men dom slutade med kaniner och hoppningen .Men jag söker nya Medlemar Och ha massor av skoj med kaninerna Är du intressade om hoppning Vi kommer tränar ute Det finns ingen innom hus vara i men vi tränar ute istället Det är inte ansluten Någon rikigit klubb men det är samma regel som rikigt klubb har:Det finns godkända hinder jag har att hoppa med detta läger är för både nybörjare som inte har hoppat förut .jag lär alla som är ny börjare Är du kaninhoppare som vill vara med i styrlse Alla är välkomnen! Är du mellan 7-12år och uppåt det spelar ingen roll om vilken ras du har .Börjar Datum 26 jan anmäl senast 24 jan Maila kaninhoppare-45@hotmail.com gå även på hemsidan http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb/ Det kommer till sommar med har du några frågor Hör av dig gärna du kan se på you tube med susanne Andersson