Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettträning-tips-råd
Läst 643 ggr
fossingen
0

Träna inomhus

Tänka höra hur ni gör nu på vintern. Hur tränar ni inomhus?

Har själv inte mycket utrymme utan rymmer max 3-4 hinder med max 1,5-2 m mellanrum. Extremt bökigt också XD

PrinzeZz
0

Jag tränar inte om jag inte måste, då skottar jag upp såpass mycket utrymme jag behöver, alternativt använder parkeringen om det är lämpligt underlag.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Henni-Chan
0

Liksom ovanstående brukar jag inte träna vintertid. Det är en tid då mina kaniner får vila och tjocka på sig Skämtar

De få gångerna som jag tycker behovet finns, blir det enbart på några fåtal hinder och utomhus eftersom mina kaniner bor utomhus. Att ta in kaninen inomhus är något som jag sällan gör på höst/vinter och tidig vår.

En del bebisar har jag tränat i vårt garage men då med matta (grön matta som brukar has på kaninhoppstävlingar som t.ex. SM och Kista) Glad

Men som sagt, vintertid för mig är mina kaniners semestertider, då det bara ska få vara kaniner och lediga från kaninhoppningen  Skämtar

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

fossingen
0

Ja, mina tjockar på sig som sjutton nu. De bor inomhus så måste träna inne. Tränar på grön matta inomhus, men det är lite bökigt när man ska träna ungdjur.

Sommaren känns så himla mycket lättare att prestera med djuren/ungdjur, även fast jag inte bor i hus och får dra ut och in alla hinder XD

Henni-Chan
1

Kanske får inse att det är viloperiod nu och att du får köra boot-camp i vår/sommar istället Skämtar

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

fossingen
0

Ja, haha