Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 836 ggr
Moppie
0

(K) Diverse tillbehör

Hej!

Jag söker alla möjliga kanintillbehör. Så har du någonting till slu eller bara vill bli av med, Tveka inte att komentera ;)

Hare gött!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[SophD]
0

Har en del hinder, intressant? :)

Moppie
0

Ja, Vad har du för hinder? :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[SophD]
0

Ja jag har en del, men det jag kan tänka mig att sälja just nu är A:et från libra artig. Du kan googla så ser du hur det ser ut, hindret är rosa om jag kommer ihåg rätt. Kan fota de imorgon. Sedan har jag också ett X, och en "etta" :) Pris osv vet jag inte än. Men A:et är använt mindre är 10 ggr, och har alltid stått inomhus. :) Ska kolla vad ett A kostar nytt just nu, men vi kan annars fortsätta förhandla i PM :)

[SophD]
0

A:et kostar runt 1000kr nytt. Väldigt bra kvalité!! :) Men kan tänka mig att sälja det för 800 kr.

Moppie
0

#3 PM:a mig och har du möjlighet till bilder så får du gärna visa ;)

[SophD]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skickar så här istället. 

120 :-

[SophD]
0

850 :-

Hinder från libra artic

[SophD]
0

100 :-

Moppie
0

Skulle vilja köpa X-et och Halv-tvåan

[SophD]
0

Visst, var finns du?

Moppie
0

Falköping :)

[SophD]
0

Okej men du får betala frakten då, och det kan kosta en del. Jag bor i skåne :P

Moppie
0

#12 Kan du kolla upp frakten?

[SophD]
0

ja:)