Favorithinder
Ska man vara lite partiskt? Ja då är helt klart mitt eget hinder (Hendrike Palm) det allra bästa! 😂
Men annars är jag riktigt förtjust i plank, parkbänken är helt klar en starkt favorit!
För den som inte vet ser ett parkbänkshinder ut såhär. Eller ah det första hindret🙂
#3 - Det gjorde Libra Artic till mig helt ovetandes och det presenterades på Kistamässan 2013. Blev en aningens chockad! 🙂
#5 - Tycker inte de är tråkiga hinder alls! Det är perfekta för kombinationer. Japan + ett plank bakom är oftast en klurig kombination för kaniner som är fokuserade vid att hoppa över planket och missar den platta japan innan 😉
Bron kan man också kombinera med mycket. En liten bro är perfekt att kombinera med plank/bom hinder framtill eller lägga till en tvåa/halvtvåa bakom. Storebron kan man ha en lilleputt/start/mål hinder framför så att det blir snubbelbomm.
X:et är ett jättebra hinder som många kaniner tycker är lite läskigt eftersom de lutar ut mot dem. Att kombinera detta med ytterligare ett X eller tvåa/halvtvåa skapar genast en helt annan svårighetsgrad. Och att lägga till en V-tvåa efter kan göra mycket eftersom hindret lutar ut både framåt och bakåt😉
oj jag gillar så många hinder haha..
dubbelkrysset, WM, Japan, SM-bocken och gulan är nog mina absoluta favoriter :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#7 - SM-bocken är ett riktigt roligt hinder i framförallt de lägre klasserna 🙂
#8 Ellerhur! Tycker det är superfint också :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag vet inte :)
Mvh Nattis och Piku
FreestyleKaninerna - Klicker träna för skoj!
#10 - Nattis, du gillar ju Hendrike Palm 😉
Jo juste ;) Sen Chinahindret :) Har en grej för folket 😏
Mvh Nattis och Piku
#11 hööhööh
Mvh Nattis och Piku
Min favorit är nog Kyrkan med prästen tror jag. Och Parkbänken. Och Regnbågen tycker jag om, haha.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Jag tycker Libra Artic hade jättemånga fina hinder "förr". Några snygga är stora schackkungen, månen, dinosaurien, knotan… Många av de nya modellerna är rätt tråkiga.
Månen är min favorit. Hade en ganska ful bild på hindret, dock utan rätt bommar och plank (det är det bakre hindret på bilden).
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Hästnörd som man är så gillar jag just - Hästskon :D det går att göra på många roliga sätt i alla klasser :)
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*