Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 478 ggr
Ellen Thomé
0

Social dvärgvädur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer denna lilla kille, jag hittade honom springandes lös i Västerås och efter att ingen hört av sig trotts annons så bestämde vi oss för att försöka hitta ett nytt hem till honom.

Vill du ge denna viltgula okastrerade dvärgvädurshanen en ny chans i livet?

Killen som han kallas är väldigt snäll och social, han tackar inte nej till en kelstund. Han är väldigt lättlärd och hoppar lättbanor utan problem, jag har bara hunnit hoppträna honom några få gånger men jag tror att han kan utvecklas mycket mer inom hoppningen.

Är du intresserad, hör av dit till mig! :)

Min mail: ellen.thomespray.se

Ellen Thomé
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En hoppbild på honom🙂

Juliaskaniner
1

Ser ut som madagaskar otter, åh så fin :D

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Ellen Thomé
0

Jaha, jag är inte så bra på det där med färger, men jag tyckte att det inte såg ut som vanlig viltgul!🙂 Han tjuvparade min japantecknade hona, du vet inte vad det kan tänkas bli för färger på ungarna? Skulle vara kul att veta!

Juliaskaniner
0

I den kullen jag hade 2012 fanns det en madagaskar otter som ser exakt ut sådär, så jag trooor det är madagaskar otter. Men vet inte riktigt ;)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Ellen Thomé
1

Okej, jag sökte på bilder på madagaskar otter och han ser precis så ut, så jag tror också att det är det han är :)

Ellen Thomé
0

Putt🙂

Ellen Thomé
0

Jag har precis fått reda på att Killen är madagaskar otter wienertecknad🙂 Han letar fortfarande efter ett nytt hem, så är du intresserad så är det bara att höra av dig till mig!