Klicka här =)
Vad gör alla när ni inte är på tävlingar? :D Utom jobb/skola :p Jag äter, sover, tränar hund och är i stallet :))
Mvh Nattis och Piku
FreestyleKaninerna - Klicker träna för skoj!
dricker du inte ;)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#1 när jag läste - dricker du inte så trodde jag du men a typ sprit, tänkte, ehh… Va e det för fråga?? O.O Men sen fatta jag! ;D
För evigt med Gaia
Haha, Ja missförstånd sker lätt ;)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#3 Haha ja ;D
För evigt med Gaia
Jag tävlar ju inte så daaaa :)
är hos morfar, internet (hej kul liv), ute hos kaninerna, gymmar, festar och sover :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Pluggar, spelar altfiol/piano och läser musikteori, läser tjoooocka böcker och typ… Sover ^^
Clara Nordquist, 08 kaninhopparteam 
Är med kaninerna, sjunger dagarna ända, dansar för mig själv (i smyg), pluggar (plugghäst), läser engelskaböcker och lever!
Pluggar, rider, mycket innebandy, är med kaninerna,och inne på fb och pmar med Clara #7 ;) Och SOVER!
Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg
Sover, äter, läser, snackar med kompisar, är med djuren … Typ allt x)
Det känns som att man mest sover, lagar mat åt familjen och hänger vid datorn. Men för att veta exakt kanske någon behöver göra en beteendestudie på mig 😉
Gillar att alla skriver med att de sover haha Det gör självklart jag med ;) Rätt mycket faktiskt. Jag målar/tecknar, läser, tittar på film eller tv-serier då och då, pratar med vänner. Spenderar mycket tid på internet och virar in alla överstående intressen i det haha
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
#12 ~ Sover är de bästa :)))) efter maten och Julias bullar :3
Mvh Nattis och Piku
FreestyleKaninerna - Klicker träna för skoj!
När jag inte tävlar med kaninerna så spela jag sims och och vid datan så hopptränar jag med kaninerna så är jag med kompisen vara på internet med
Sover! Fast inte så mycket som jag borde. Hänger på nätet betydligt mer än jag borde och pluggar alldeles för lite. Sopar golvet rent från hö och kaninbajs gör jag också mest jämt.
Ibland orkar jag laga mat också, annars är min kvällsstandard mackor med jordnötssmör och kokt ägg. (Inte på samma macka)
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se