Pokaler och rosetter, hur inreder man?
Är det något problem jag har, så är det inredning.
Frankly, jag börjar bli less på att mitt sovrum går i regnbågens alla färger, jag har inget tema. Pokalerna samlar damm på riktigt och dammar man dem inte en gång i veckan ser det bara snuskigt ut.
Hur har ni som har en hel del rosetter och pokaler inrett?.
Jag funderar på att dumpa dem lite viktigare pokalerna på mamma och pappa som dem kan ställa in i sina vitrinskåp och sätta upp en hylla i kaninhuset och ställa ut dem lite mindre viktiga.
Rosetterna vet jag inte alls vad jag vill göra med…
Jag har knappt någon väggyta som det är och det senaste året har jag hängt rosetterna på gardinerna, överallt där dem får plats typ och jag känner att det gåår inte längre.
Nej jag ska sluta gnälla
Ni som har smarta tips och lösningar, ut med dem! :D, bomba med bilder. HELP ME 😂
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Har typ samma problem 😮
Men de lite större rosetterna från (Kista m.m) sitter på en rad i rummet, lite väl opassligt. De övriga hänger ute hos kaninerna så kaninköpare och kaninerna själva kan beundra de 😉
Pokalerna står iof rätt passligt på en hylla men samlar tyvärr också mycket damm. Har en tanke att göra det fint de lite framöver när jag fått ordentlig koll på rummet! 😉
jo de mindre viktiga rosetterna (typ dem som man kan få när man får placering i en vanlig klass i vissa klubbar) hänger på burarna, men livslängden på de rosetterna är inte särskilt lång så dem lite större/finare får hänga inne. 🙂
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Ehm. Mina pokaler står i en flyttlåda i förrådet ;) Det är inte kaninhoppningspokaler dock utan från andra tävlingar. Blev less på att behöva damma dem jämt.
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#0 Kan du posta en bild hur det ser ut så kan jag nog ge tips :)