Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 645 ggr
Nattisloveskanin
0

Kaninknas hööhö

Kan era kaniner något roligt/speciellt? T.ex - Snurra eller stå Om ni har något roligt kan ni ju alltid dela med er av era trix :) Redhead kan snurr och stå utan att jag visar, nu håller vi på och lära oss att gå :D

Mvh Nattis och PikuBlomma

FreestyleKaninerna - Klicker träna för skoj!

[vigge_]
0

Snö brukar hoppa upp på min rygg när jag sätter mig på huk och böjer mig framåt

Nattisloveskanin
0

#1 - Hihihi vad gulligt ^^

Mvh Nattis och PikuBlomma

FreestyleKaninerna - Klicker träna för skoj!

Henni-Chan
2

Ebi kan sprattel, räknas det? 😉

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

kyrkeliden
1

#3 det kan Tinka också. Å hon kan skall, fast på hennes språk är det mer morr morr (i buren ;) Men hon är rätt duktig ibland. Har lärt sig att in betyder hoppa in i buren. Så jag slipper jaga henne, o hon slipper att jag får tag i henne ;)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Henni-Chan
0

#4 - Oh men då är ju jättemånga av mina kaniner begåvade! 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Juliaskaniner
1

Mina kan också sprattla, typ myyycket.. Lovis kan även hoppa rätt in i magen eller benet på mig när vi gå på promenad. 🤔 
Adde kan pussas på kommando.😃

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Alvirpo
1

Alla kaniner kan ju sprattel, och halva gänget kan "klättra-upp-på-axeln-när-hen-blir-buren"-tricket, Dock inte på komando🤔. Och lille Magge kan "in" (i buren) ,de andra har lite svårt att  komma in i sina burar 1 m ovan mark dock😛

Claranordquist
1

Min kanin har en superhjärna!!! Skojar inte, hon är verkligen supersmart (smartare än jag …. )!?!! Och en av de andra kan en del trix och jag har klickertränat honom. Ett av lejonfluffen är även mästare på agility och kan bland annat slalom :D

Clara Nordquist, 08 kaninhopparteam Hjärta

LeaHumlan
0

Jamie och Trix är lite klickertränade, kan lite slalom, stå på bakbena, puss mm. Melissa kastar upp kompostgallerhagar i luften och rymmer och jamie har också en supergärna och kommer ut ALLA hagar hur säkra man än tycker att de är 🤪

Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

NaDa...
0

Min Carmen är klickertränad. Så hon kan snurra runt, in i buren, upp i famnen, stå upp, hoppa genom ring, gå slalom vi mina ben och hoppa upp på lite diverse skrot (Typ pallar, bänkar osv):)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

ssaannddeerr
0

#8 Åh vad kul det lät med agility för kaniner😃 Det ska jag nog försöka träna, har några som kan gå löst i trädgården så det borde gå..

Några av mina kan stå och gå på bakbenen fast då med hjälp av godis, och har lärt en av mina som inte gillar att bli tagen att hoppa upp i knät när man sätter sig på huk. Min knasboll Quitos hoppar även rakt upp i famnen så fort man öppnar burdörren ^^

Nallemillan
0

Har typ en bänk framför en av mina tjejers bur. Min ena tjej kan på komando hoppa upp på bänken och sedan in i buren :)

Cilia.Teddytöserna
0

Min ena kan rulla runt, lite speciell är hon allt 😇

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma