Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 2413 ggr
Idlil
0

Libra Artic hinder

Hej, jag undrar vad ni har från Libra Activ och vad det kostad + vart någonstans ni köpte dem! :)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Henni-Chan
0

Alla mina Libra Artic hinder har jag köpt från Lisbeth och Lasse direkt. Det vill säga under evenemang som t.ex. Kistamässan.

Ang. kostnad har det varierat beroende på vilken typ av hinder det har varit. Men allt från Nybörjarhinder för 200 kr till hinder som t.ex. Schacket för 1000 kr 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Idlil
0

Okej :) Kan man inte köpa via nätet från deras butik om dom har? För har så långt att åka till Kista när jag bor här i Eskilstuna.. 

Okej! :D

Henni-Chan
0

De har en Facebook-sida och kan mycket väl skicka hinder via posten. Men då blir det ju en fraktkostnad också och den brukar ligga på ett par 100.

Facebook: https://www.facebook.com/LibraArtic

Hendrike "Pinkku" Palm 

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Idlil
0

Okje, ska kika in där. Behöver ha några fler hinder en ett som inte ens hade så bra skick från köpet från en butik och har hört att Artic är super duktiga! :D

Idlil
0

Oj, de hinder jag ser på deras fb sida kostar ju över 1'….

Henni-Chan
0

#5 - Det är de hinderna kostar 🙂Men det finns andra hinderförsäljare också. Som t.ex. Jönssons hinder eller hinderfixaren tror jag. Men de har jag inte så bra koll på.

Du kan ju också kolla om du hittar någon som säljer begagnade Libra hinder.

Hendrike "Pinkku" Palm 

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Mickis1994
0

#5 Ja hinderna kostar en del, men de speglar också deras kvalité. Verkligen valuta för pengarna.👍

Kolla upp de hinder du tycker om, skriv ner vad det kostar och sätt en max budget. Så jag gör när jag beställer hinder därifrån. Nu har jag beställt trean och lilla bron.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Evelina!
0

Libra Artic är dyra men sååå värda sitt pris! Håller i en evighet, välgjorda och med bra konstruktion - jag är jättenöjd med mina, trots att man får räkna med runt 1000-lappen per hinder. Det är ju svenskt hantverk man stödjer när man väljer hinder från Libra. Angående var man köper dem, jag beställde via Libras Facebook-sida och hämtade dem hemma hos Lisbeth och Lasse när jag hade vägarna förbi. Jättetrevligt!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Idlil
0

Jo, problemet är ju att det kommer bli svin dyrt med frakten också.. :/

Evelina!
0

Men beställ dem nu och få dem levererade till Kista då! Är ju inte långt mellan Eskilstuna och Kista (Sthlm) och husdjursmässan är ju lätt värd en utflykt om inte annat!

[steffie00]
0

Bra hinder är oftast dyra! Särskilt Libra Artic´s hinder, kan kosta upp till 2000:-! Så om du vill vara lite sparsam kan du ju bygga eller köpa hinder från djuraffär eller på Blocket, om det finns där… :)

Idlil
0

Behöver inga hinder nu så tråden kan låsas då mina kaniner gick bort hadtigt utav en rävattack i eftermiddags. Ena dog av att försöka rädda hennes unge som blev ihjäl stressad o fick ryggen bruten sedan dog den äldre utav inre blödning o skuldran krossad :'(

Evelina!
0

Åh vad tragiskt! Beklagar sorgen!