Amber❤️Lotus
Hej! Tänkte presentera nästa års super kull mellan Sparfs Liss-Kulla och Crystom's Gt Ch Hardrock Angel. Detta blir en kull som jag tror kommer bli rolig, förhoppningsvis kommer ungarna få ett lagomt tempo inte för fort inte för långsamt. Ungarna kommer hoppa med god marginal precis som föräldrarna. Amber Klassning Rak: Svår 4 P Krok: ELIT Höjd: ELIT Längd: Ej Elit 2 P Mor: Jasmines Karisma Far: Snöflingans FlumeRide Lotus Klassning Rak: CHAMPION 8 Cert Krok: CHAMPION 3 Cert Höjd: ELIT Längd: ELIT Mor: Freja Far: Röstebos CH Ängel Med Dolda Horn Kommande färger: Viltgul, Viltgrå, Viltsiames, Siames, Svart, Madagaskar/ Brokat, Helfärgat och Japanteckning. Pris: Har inte bestämt mig än. Det är helt okej att börja visa intresse redan nu om man vill det! Kontakta mig på mois_fotboll_8@hotmail.com Vi finns i Dalarna! :) Kram Moa
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Vilka stjärnor!! Var bor du??
#3 om du läser så står det ;)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#4 Hahha, missa det totalt🤪
Hur är föräldrarna i temperamentet?
#5 Båda föräldrarna är väldigt väldigt snälla, dom har ett lagomt tempo båda två och hoppar med good marginal. :) om du söker på deras tävlingsnamn så finns det massor med filmer du kan titta på! ;)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Putt.. Finns en bättre tråd på kif där det är massa filmer osv.. :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Putt
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
När paras det? Och när är de leveransklara? Jag bor i Stockholm men om transport till Stockholm kan fixas och beroende på när de paras är jag ev intresserad, kommer nog bli en toppen kull! :)
Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg
När paras det? Och när är de leveransklara? Jag bor i Stockholm men om transport till Stockholm kan fixas och beroende på när de paras är jag ev intresserad, kommer nog bli en toppen kull! :)
www.minkaninblogg.blo.gg
www.minkaninblogg.blo.gg
Det paras efter SM (8 mars) så dom kommer bli leverans klara i början av juni nästa år! :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.