Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 1532 ggr
kyrkeliden
1

Hinder ideér

Ja, detta är något jag ibland brukar sitta o klura på när helst jag har tid över. Ofta kommer man på riktigt roliga saker som man skulle vilja göra.

Har ni något drömhinder, eller idé på hinder som ni vill dela med er av. Behöver inte vara ett hinder som ni byggt, eller ens ritning, men vad har ni för olika idéer? Kanske någon speciell figur, eller en ny kombination som fyran-femman stuket. Vad som? Behöver ju inte vara en idé som är möjlig heller. Är ju det som är det bästa med fantasi ;)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Mickis1994
1

En julgran skulle var kul som helst att ha under december månaderna och kanske kista mässan! Den blir lite som a:et 🙂Ett grönt hinder med en guldig stjärna högst upp! Gröna/(grönglittriga i mitten) bommar förutom högsta bommen (elithöjd) som är guldig såklart! 😃

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[soffan :>]
1

Det är precis vad jag tänkte skriva innan jag såg din kommentar haha :D

Northernlights KU
3

#1 och #2 - ett julgranshinder har jag sett, supercoolt och med julgransbelysning och allt 😃Finns att beskåda längst ner på den här sidan: http://stald-sundahl.weebly.com/spring-revolution.html

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

Mickis1994
1

ÅH vad fint! Fast med lite fräsigare bommar och en stjärna :)

Mvh Michaela Glansk.

Nallemillan
0

Själv har jag byggt en hästsko. Men tycker om att se gitarrer, blommor, äppleskrutt (Finns där jag tävlar) väldigt coola saker :) 

Allt går om man har fantasi :)

kyrkeliden
0

Måste ju finnas massor av fler roliga idéer där ute! :D

Mickis1994
1

Vad sägs om eiffeltornet? Tror det skulle vara ett superbra hinder, blir lite som a:et fast spetsigare.

Globen kan man också göra! :D

Mvh Michaela Glansk.

[Guldvingens]
1

#7 Jag har ett eiffeltorn, superbra hinder då man kan sätta bommarna på många kul sätt ;)

Henni-Chan
1

Jag skulle vilja ha ett hinder i stil med de japanska torii-grindarna :)
Tror jag kan vara ett både klurigt och intressant hinder som man kan kombinera på olika sätt ;)

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

[Guldvingens]
2

Picture
Eiffeltornet på bild :D

[steffie00]
2

Skulle vara kul med ett hinder som ser ut som en Stoppskylt, men istället för "Stopp" står det "Hopp" om ni fattar..! 😉Har för mig att det redan finns, men annars kan det ju vara en kul idé! 🙂

Moppie
0

#11 Smart ska göra det :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Henni-Chan
0

#11 - Ja det vore ju lite roligt, finns ju ett gammalt Libra Artic hinder med stopp-skyltar 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Mickis1994
0

En orm!
Typ som viktingaskeppet, fast en orm istället. Första planket kommer då vara ormens kropp så att säga. Enda "pelaren" är baken och den andra är framdelen med en tunga. utstickandes.

Draken också! 😃
En tvåa fast sido styckerna är en söt grön drake med röda ögon. Fast man skulle kunna göra så att svansen sticker ut lite (man hoopar draken bakifrån så att säga) och det frambommar på låg höjd där. Hmm. 👍

Någon som förstår vad jag menar? Eller ska jag rita upp detta? 😉

Mvh Michaela Glansk.

Henni-Chan
0

#14 - Har för mig att det funnits ett hinder som hette draken men kanske bara jag som fått för mig det 🙂

Cool idee med en orm, tänkt dig en kobra som sidostycken

Hendrike "Pinkku" Palm 

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Mickis1994
0

#15 Jaså, får leta lite och se ifall jag hittar något :)

Ja precis, hur ballt är inte det? Tror det är ett väldigt roligt rätuppstående för oss människor i alla fall. 😉

Mvh Michaela Glansk.

Claranordquist
0

#16 Värmlands kaninhoppare har ett hinder som ser ut som en drake ;)

Clara Nordquist, 08 kaninhopparteam Hjärta

Mickis1994
0

#17 har du bild? :)

Mvh Michaela Glansk.

kyrkeliden
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

detta

Mickis1994
0

Men åh vad gulligt! Draken - check! Bara ormen kvar att någon gör :D

Mvh Michaela Glansk.

[steffie00]
0

#13 Ja, det var nog därifrån jag fått det, eller rättare sagt sett det. Det vore lite kul att ha på hoppbanan! 😃

#12 Ja, så kul! Hoppas det blir bra! Hade också gärna gjort ett sådant hinder. Får se om jag hittar lite användbart trä och färg m.m.😉