Vem är kaninen?
När jag ändå är igång skapar jag ytterligare en quiz som går ut på att du ska gissa vilken kanin det är på bilden 🙂
Jag har återigen fotograferat alla bilder själv eller fått tillåtelse att använda dem. Och jag har försökt att skrapa ihop kaniner från både söder, mellan och norr 😉
psst, kan ha lite fel på titlarna
Hur många rätt får du?
20 rätt…
Inte så illa med tanke på att senast jag tävlade var i oktober 2010, och innan dess var det i juni 2008 😉
22/30 - NÖJD :D Tror Adde kallas Engens GT Ch Shadrin nuförtiden ;)
Clara Nordquist, 08 kaninhopparteam 
#1 - Härligt! 😃
#2 - Skrev att jag håller mig för att kanske ha fel på någon titel 😉
7/30, noll koll hade jag visst ;) Vissa var mer eller mindre kvalificerade gissningar men i allmänhet hade jag ingen aning..
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#4 - Tycker det var bra ändå. Nu var det rätt blandat också, inte bara "kända kaniner" utan också lite mer "vanliga" 😉 Sen klurade jag till det lite extra genom att inte ta med hoppbilder på den klassen som kaninen tävlar idag i.
#5 Av de 7 rätten jag hade var nog hälften "Det låter fint!" Och hälften "Jag troor att den kaninen har den färgen" ;) Nae, jag har ju i princip bara tävlat på västkustens och tkh:s tävlingar så kan bara de man kan få se där :) Ska bli ändring nu dock!
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#7 - Haha, det låter som en bra taktik! 😃
27/30, har så sjukt dålig koll på alla hoppkaniner just nu 🤦♂️
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#9 - Men det är väl inte så dåligt ändå? :P Vilka kaniner hade du inte koll på då?
Nästan alla fel.. Men en kanin var jag 100 på! Zacc! Pralinens Nozomi!
#10 kanske inte så resultatmässigt på den här quizen, du valde rätt kaniner 😉, men i övrigt så har jag asdålig koll.
För typ 3-4 år sedan hade man ju koll på nästan alla kaniner i sverige känns det som, när man orkade engagera sig i att titta på resultat, på folks bilddagböcker och var allmänt stalker på vissa 😇, nu har jag knappt koll på mina vänners kaniner.
Jag hade fel bla på den viltgråbrokade kaninen som hoppar volmen, jag tyckte inte den såg ut som Aysel riktigt men det var henne eller en annan kanin jag absolut inte vet vem det är, så gissade på Aysel ändå, sen minns jag faktiskt inte vilka de andra två var.
#12 - Aha, då är jag med. Får se till att göra en till lite senare 😉Men det kanske inte är så konstigt att du inte hade koll på den viltgråbrokade saken eftersom det är en Norrbottnings-kanin 😛
#13 ja noll koll på dem i norr och söder 😉
28/30. Svarade ju dock för fort på Topic o kryssade i fel XD typiskt mig o inte läsa ordentligt ;)
Roligt quiz. Man är dock smått störd!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus