Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 634 ggr
WhiteWolf
0

(S) Hoppkaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag bestämde pga min graviditet att Skimra inte skulle få någon kull så fixade hon och Bubba detta själva!

Jag hade tänkt att para Skimra med Bubbas pappa tidigare men tror absolut att denna kombon kan bli precis lika rolig med fartfyllda ungar som passar bra till både stora och små hoppare :)

De finns i Kinna men leverans brukar kunna ordnas till flera delar av sverige så tveka inte att höra av dig!

Födda 10/10-2013
Leveransklara 5/12-2013
Får debutera: 10/2-1014

Pris: 300kr
På grund att att jag skall ha barn bara någon vecka innan dessa är leveransklara så kan jag även tänka mig att ge ut dem på foder om du inte skulle vara 100 på att köpa direkt. I så fall upprättas fodervärdsavtal tillsammans. Köpare går dock före fodervärdar!

FAR: Evolution's Crying Wolf
Bubba är en kille med ordentlig fart på banan och påminner mycket om sin pappa Gustav (Millenium's Great Champion Hot & Spicy) förutom att han har mycket mer fokus och luft när han hoppar.
Bubba har tuffat på uppåt i klasserna i lagom tempo och är svår med 4 pinnar i krok, 2 pinnar i rak samt elit i höjd.
Han debuterade genom att ta pinne och har även vunnit minimästaren i krokbana 2012 och var 2a 2013.

MOR: Evolution's Shimmering Dust
Skimra är modellen större och hoppar med en otrolig spänst! Hon är svår i rak och krok med pinnar samt har pinnar i både höjd och längd.
Hon är en bestämd dam som vet vad hon vill och påminner mycket om sin mormor Glimma (Onyx Ch Poetic Tara).

Ungarna:
Evolution's Ojojojdå - Madagaskar
Evolution's Opsidopsi - Madagaskar/Isabella
Evolution's Ajajajdå - Svart

Mer bilder finns på min hemsida: empis.weebly.com -> Aktuella kullar (Till Salu)

Kontakt: emelie.dahg.larsson@gmail.com

LovePoppy
1

Åhhh, älskar namnen :3

WhiteWolf
0

Tack:D 
Va ju tvungen att ha ett tema som speglar hur de blev till lite ;)

WhiteWolf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Film på Mamman

WhiteWolf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Film på pappan

Moppie
0

Åhh, Nu vill man ju ha en kanin!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3