Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1226 ggr
[steffie00]
0

(k) hinder?

Hej! Har länge letat efter ett par hopphinder till kaninerna. Jag undrar om ni vet/har hinder till salu? Jag finns i Växjö, men åker ganska ofta till Göteborg och Borås. Annars går det kanske att frakta hit. Och jag betalar så klart frakten! 

Hör av dig!

[steffie00]
0

Putt!

BunnyHope
0

Libra aritc
Hinderfixaren

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Evelina!
0

KÖpt mina från Libra Artic. Grymt nöjd!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Mickis1994
0

Libra Artic, dyrt men prisvärt.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[steffie00]
0

Jag köpte ett hinder i en djuraffär, dock inte så bra, men men.. Byggde ett hinder hos min morfar också. Det blir ett vitt hinder. Har köpt VP-rör som bommar. Ska lägga upp en bild snart, men det är inte helt klart eftersom färgen ska torka och bommarna ska bli lite finare och färggladare! Det är just nu hos morfar och mormor fortfarande, så kan inte fota nu. men kommer bild så småning om. ;)

Men jag letar fortfarande hinder så säg till!

[steffie00]
0

Putt!

[steffie00]
0

Putt!

Ninwe
0

Det finns fina hinder på teddytassen.se

Hälsningar,
Ninni :-)

jees
0

Jönssons hinder. Mycket bra och prisvärda hinder. Finns under uppfödarnamnet Pralinens och där står även om deras hinder.

[steffie00]
0

#8 Har tittat på teddytassens, men de är ganska dyra hinder, och så kostar ju frakt också.. Men jag tittar igen eftersom det var länge sen jag tittade där. Dom kanske har nya, sedan jag tittade. :)

#9 Tar en titt! :)

[steffie00]
0

9# Jag ska höra av mig till dom! :)

[RC1393]
0

#10 Dyra men håller länge🙂 Brukar räkna på vad sakerna kostar "per år" (alltså dela summan på antalet år som de kan användas). Räkna på minst 10år om de förvaras under tak så ska du se att de inte blir så dyra "per år"😉

[steffie00]
0

12# Okej! 🙂