Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 548 ggr
EllenWe
3

Hoppkompis sökes

Hej! Jag är en tjej på 14 år. Jag skulle tycka det var jättekul om någon ville joina mig och min kanin när det gäller hoppningen. Jag menar att vi kunde träna tillsammans på helgerna :) Jag har just nu lite problem med hoppningen, i sådana situationer kan man ju hjälpas åt och stötta varann om man är två eller fler. Jag söker ju självklart inte en hoppkompis för att jag har lite svårt för hoppningen just nu, utan för att lära känna någon ny och ha extremt kul! Kanske en dag kunde vi starta en hoppklubb? Jag söker alltså en hoppkompis :D Någon som redan nu är intresserad? Skicka ett mail till mig weellen@live.com Mvh/ Ellen

Alone
1

Vart finns du? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

EllenWe
0

Jönköping :)

EllenWe
0

Putt!

Evelina!
0

Intresserad av något liknande fast i Stockholm. Skicka PM!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

EllenWe
0

#4 är du 24 år? Jag är 14, och vill ha en kompis som är ungefär jämngammal :0 Dessutom är det lite långt till Stockholm för mig :(

[steffie00]
0

#5 Jag bor i Växjö, och är 11 år..! Hoppar med min ena kanin, Mini Hopp, fast jag tävlar inte än. Skulle det låta intressant? Du får gärna PM:a till mig om det skulle vara något. :)

Evelina!
0

#5 Det jag menar är att om det finns någon i Stockholmsområdet som är intresserad utav samma sak som du skriver om får de gärna kontakta mig.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning