Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 355 ggr
[Nathalie-L]1
1

(S) Blandrashona 8v, Uppsala

Jag har en jättego liten blandrastjej här hemma som nu är 8 veckor gammal och därför önskar komma till ett nytt hem. Hon är snäll och lätthanterlig men också väldigt aktiv och jag är därför noga med att hon hamnar hos någon som aktiverar henne ordentligt, då jag tror att hon kommer bli ganska olycklig annars.. Ragdoll, som hon heter, är Blå Wienertecknad blåögd och efter mycket trevliga föräldrar. Pappan är en vit blåögd dvärgvädur och mamman en något större svart lejonhuvad korsning. Hon kommer nog att väga ca 2kg som vuxen. Jag vill att Ragdoll hamnar hos någon som vill träna och tävla lite och priset är därför oviktigt. Vi finns i Uppsala men transport till andra orter brukar lösa sig med gemensamma krafter. Bilder kommer :)

[Nathalie-L]1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättemysig hona som är trevlig både att hantera och att titta på. Hoppade idag drygt en meter när hon tyckte att jag satt henne på fel ställe ;-)

Vill att hon kommer till ett aktivt hem, gärna till någon som vill träna/tävla, men det är förstås inte det viktigaste.

[Nathalie-L]1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helsyrran "Myran" söker också nytt hem :)

Northernlights KU
0

Vilka finingar 😍

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

[Nathalie-L]1
1

#3 Visst är de! :-) Den blåvita damen hoppade idag 82 cm utan några svårigheter. Självförtroendet är det inga fel på , och då har vi ändå inte tränat något :-) Transport finns till Stockholm samt Gotland inom snar framtid.