Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 272 ggr
Ejmah
2013-10-07 14:17
0

Säljes/långtidsfoder

Då jag verkligen inser att jag nog aldrig kommer vilja tävla aktivt alls igen och att min häst kommer komma tillbaka under nästa år från fodervärden så måste flertalet av kaninerna bort. Kommer behålla några rexar och några av de äldre kaninerna för att ha att mysa med och lite kel avel. Men antalet måste ner.

[url]http://combinationsku.weebly.com[/url]

[b]Combination´s Morning Star of Revelation [/b]"Tösen"
Fantastiskt duktig tjej med framtiden för sig. Har massor av kapacitet men kräver en förare som är bra med honor. Väldigt social och trevlig tjej, lätt med pinnar, nästan ej tävlad

[b]Combination´s Classical Ferrari[/b] "Clara"
perfekt för avel, endast släkt med simoneholms på långt avstånd. Väldigt lätt att ha att göra med, social och mysig. msv i rak lätt i krok med pinnar, sparsamt tävlad
[b]
Combination´s Born to be Keen [/b]"Kellie"
Jätte snäll äldre dam, passar bra till någon som vill ha en trevlig kanin, EJ AVEL, hoppar väldigt bra men envisheten själv, Svår med pinnar i båda, elit i höjd. Kräver någon som är bra med honor.

[b]Combination´s Velvet Juniper[/b] "Juppe", hane svart rexpälsad efter ddv rex/standard rex.
båda föräldrarna har tävlat upp till svår klass, pappan 200 cm i längd. Okoplicerad kille, hoppat några få ggr med bra resultat. Kvar ur förra årets kull.
[i][u]
Har även en kullbror till juppe med helt enormt bra päls, skulle passa kanon till att förbättre dvv rexarnas päls.[/u][/i]

[b]Hästängens Tigerlilja[/b] "Tigra", rexcastor,
Världen goaste tjej, går alltid frammåt på banan och jätte snäll och bra mamma.
säljs efter kull.

[b]Pralinens Love Buzz[/b] "Buzz", vitrödögd kille och min ögonsten. Endast till rätt person kan han tänkas säljas. Elit i rak med cert, svår i krok med 4 pinnar. Väldigt trevlig och härlig kille med lagom kaxighet.

Alla kaninerna är nästan helt otävlade, och sprasamt tävlade, därför låg klassning på flera. Inga överpriser, utan hemmet är viktigare.

På min hemsida finns bilder och mer info

/Ems