Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 565 ggr
cejeu
0

(S) Vädurskorsningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är nu dags för dessa 4 bebisar att hitta varaktiga och kärleksfulla hem. Samtliga är i färgen Japantecknad gul/svart.

Födda: 26/6-13                                                                    

Leveransklara: 21/8-13                                                           

Moder: Svartå´s Hunted Vampire                                                 

Fader: Skärbo´s Nya Tider

Båda föräldrarna tävlar i hoppning och mamman är i dagsläget klassad i medelsvår medan pappan är klassad i svår och elit klass. Dock har har båda föräldrarna visat stor kapacitet för högre höjder här hemma. Båda har en enorm fart och kapacitet, vilket jag sett att ungarna också visat på bara några veckor. Så skulle man vilja börja tävla tror jag detta kan vara en bra kanin! Dock är det inget krav att de kommer till hopphem.

Finns i Värmland, men transport brukar inte vara några problem. Pris 350 kr, härstamningsbevis och övergångsfoder följs med.    För intresse går det bra att maila mig på swensson96@hotmail.com

Längst upp till väster - Japantecknad gul/svart hane    

Mycket trevlig och social kille som är väldigt glad i maten. Mycket spring i benen.

Längst upp till höger - Japantecknad gul/svart hane      

Denna har verkligen haft energi från första början. Var först upp på sitthyllan direkt när den började utforska utanför boet. Mycket energi och flänger runt i världens fart.

Längst ner till vänster - Japantecknad gul/svart hona        

Tuff tjej som är väldigt framåt och gillar att utforska.

Längst ner till höger - Japantecknad gul/svart hona  

Detta är minstingen i kullen, men på bara några veckor kommit ikapp syskonen. Väldigt pigg och alert och gör mycket glädjeskutt precis som syskonen.

Moalinn
0

Finns det någon hane kvar? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

cejeu
0

Båda finns kvar! :)