Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 718 ggr
Kaniner_bäst
0

kaninhoppning 2?

Är boken kaninhoppning 2 bra? :)

Mickis1994
0

Ja boken är bra. Dock är den inte så uppdaterad. Men klart läsvärd. :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Evelina!
0

Jag tycker den är intressant, mycket kuriosa blandat med fakta.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

NaDa...
1

Helt klart bra läsning, men har hittat lite saker som jag (och många andra) inte riktigt håller med om i "skötsel" delen. Men hopp och tävlingsdelen är jättebra att läsa! :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Vincent...
1

Tycker den är mycket bra, man får en bra inblick om vad kaninhoppning är och hur det får till.

HAHAHAHAHAHA…..

hobbymupp
0

Hoppdelen tyckte jag att jag lärde mig massa av men hittade en del tveksamheter i skötseldelen…

Mickis1994
0

Läsa igenom skötseldelen här om dagen pga kommentarer. Kan verkligen hålla med om att den är tveksam. Hoppa över den delen när du läser.

Mvh Michaela Glansk.

Northernlights KU
0

Nu blir jag ju nyfiken! Vad är det som står i skötseldelen som ni tycker är lite tveksamt/mindre bra?

Jag har läst boken, men det var många år sedan sist, så jag minns inte riktigt vad som stod.

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

Mickis1994
0

Typ att man absolut inte ska kastrera kaniner eller låta dom bo tillsammans. Hon får det låta som om man är rent ut sagt dum i huvudet och dålig djurägare om man gör det.

Mvh Michaela Glansk.

Northernlights KU
0

#8 Det lät ju inte så bra… 🤔Det är klart att kastrering kan vara det bästa alternativet i vissa fall, och trivs några kaniner tillsammans så finns det väl ingen anledning till att inte låta dem bo ihop…? Trist om texten dessutom får folk att känna sig idiotförklarade om man inte följer "råden" i boken. Nu måste jag ju leta redan på den där boken och läsa den igen för att se om det står fler galenskaper i den 🤓

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

hobbymupp
0

Tror det står att saltsten är bra också, o lite sånt :P

Ninwe
0

Jag tycker att den är bra! Enda dåliga är att den inte är helt uppdaterad på vissa punkter. 🙂

Hälsningar,
Ninni :-)