Svårt beslut
Det tar emot något otroligt och är något jag egentligen inte alls vill göra, men jag måste börja minska ner på kaninerna. Jag går sista året på gymnasiet och har ingen aning om hur mitt liv kommer se ut efter studenten. En sak jag vet är att mamma och pappa inte tänker "ta över" kaninerna. Därför tänker jag nu i god tid försöka hitta hem till några av dem, för att kunna hitta bästa hemmet som är möjligt.
Kaninerna som det gäller är:
Love at first sight, Love Född: 100226
E:Vindens Glader U:Milleniums hot chocolate chip
Love är den mysigaste kanin man kan hitta. En riktig nalle som älskar att mysa. Han är otroligt mammig och kommer man honom nära har man en en riktig bebis. Som hoppare har han talang, och är väldigt hindersäker. Dock är han väldigt nervös och har svårt att slappna av. Trivs bäst som myskanin.
Rak: Medelsvår
Krok: Lätt 2p
Silverados Hazienda, Hazienda Född: 090717
E:Glädjens Gåtfull U:Kårbergets tullitukku
Elit i allt utom rak där hon har 4 pinnar. Hoppat 210 i längd.
Hazienda har väldigt svårt att lita på människor vilket gör att man kan få ett dåligt intryck av henne, men hon är i själva verket min prinssesa som betyder väldigt mycket för mig. När man väl fått henne att lite på en och kommit innanför hennes tuffa skal, så är hon fullkomligt underbar. Hon är en väldigt, väldigt speciell kanin.
Som hoppare är denna tjej både rolig och stabil. Hon gör alltid sitt bästa och har flertalet gånger visat sig kunna hoppa hinder i maxad svår helt och hållet stillastående. Ibland är det gasen i botten som gäller för henne och då kan det hända att en frambom ryker, men allra oftast är hon väldigt lugn. Dock inte på ett segt sätt, utan mer på ett bra och i ett jämnt tempo. Svårklassen har inte varit några som helst problem.
Priset kan vi komma överens om, hemmet spelar större roll.
Vill du kontakta mig har jag min mejl: samocleo@hotmail.com
Mobil: 073-5263170