Hoppklubb, Jönköpins kommun?
Hej! Jag vill veta vart närmaste hoppklubbställe finns närmast mig. Jag bor i Jönköpings kommun. Det fans/finns ett hoppställe i Gnosjö kommun som var det närmaste när jag sökte på Google m.m., men det var tydligen nerlagt. Nu undrar jag om det är någon som vet lite mer var man kan leta på klubbar i närheten av Jönköpings kommun eller till och med kan leta upp något på nätet åt mig? Det skulle vara det bästa, och jag skulle vara jättetacksam!
Gå in på skhrf.com och leta efter närmaste klubben. Absolut enklast
#1 Det var där jag fick tips om den hoppklubben i Gnosjö kommun och den var ju nerlagd! Det fans ingen annan i Jönköpings län ens enligt den sidan :(
Eller så förstår jag mig inte på den sidan.. Kan någon vara så snäll och kolla åt mig? #1 ?
Då finns det kanske inte någon som är ansluten till SKHRF. Kolla hos KAF. Och har inte de får du kolla vad de finns för andra klubbar som ligger närmast. Det finns inte klubbar överallt tyvärr.
Smålands kaninhoppare borde väll vara den närmsta? Dock har dom bara 1 tävling kvar i år.
http://smkh.weebly.com/ - Smålands kaninhoppare
HAHAHAHAHAHA…..
#4 Där fans det inte ens någon i Småland.
#5 #6 Dom har bara en klubb eller? Och det var den som var i Gnosjö, och nerlagd 😭
Fortsätt skriv ni andra om ni vet om någon klubb i närheten av Jönköping!
#7 var står det att smkh är nedlagd?
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#8 Jag mailade nämligen till dom för ett par dagar sedan, och då sa dom att det inte var någon idè att gå med i klubben för att den snart ska läggas ner! 😕
Klubben ska inte läggas ner utan bara läggas vilande under nåt år, sen får vi se hur vi gör, först då kan de bli aktuellt med nedläggning.
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#10 Okej! Jag får hoppas på att klubben startar upp igen 🙂
Då är nog västkustens KH kanske närmast? tar mig en timma till smålands tävlingar så är ju inte sååå långt iaf :)