Unika selar säljes
Eftersom jag av misstag köpte på mig stort lager D-ringar och flera sedan tidigare visat intresse att köpa selar av mig så har jag beställt hem lite mer material och ska börja ta emot beställningar.
Jag har inte ett par olika modeller man kan välja mellan utan det är specialbeställning som gäller. Varje sele blir unik och efter dina önskemål. Alla metalldetaljer blir mässingsfärgade och selarna knäpps med snabbknäppe. Ryggbandet dubbelsys för extra hållbarhet och stabilitet. Främst syr jag bröstselar men jag kan också sy H-selar och bogselar om så önskas.
Att beställa
Jag tar alltså bara emot specialbeställningar. Du skickar ett mail till mig på
sofia.gahti.sandstrom@gmail.com
där du förklarar hur du vill att selen ska se ut. Alltså:
1. Vilken typ av sele: bröstsele, H-sele eller bogsele?
2. Vilken färg: till exempel röd, blå, turkos, prickig i rött, randig i lila och grönt osv. Jag gör mitt bästa för att hitta ett tyg du tycker om. Om du hittat ett tyg på internet kan du länka så har jag ett hum om vad du letar efter och kan ge mig ut på jakt. Jag har ett antal tyger hemma som jag kan skicka bild på vid intresse.
3. Vilken storlek: Har du en sele hemma? Passa in den på kaninen och mät sedan selen. Om inte, mät direkt på kaninen. Jag kan hjälpa till med storleken om det känns krångligt.
Några andra önskemål: Det här kan till exempel vara bredden på banden. Min standard är att ryggbandet är 17 mm brett, magbandet 13 mm och halsbandet 10-13mm brett. Man kan också få ett knäppe även i halsen på bröstselen vilket kostar 10:- extra.
Jag kommer sy under denna och nästa vecka då jag flyttar nästa helg och kommer inte ha symaskin. Det gäller alltså att vara hyfsat snabb med sin beställning.
Mitt lager är begränsat och jag sysslar inte med massproduktion. Du kan vara säker på att väldigt få om ens någon får en likadan sele som du.
Grundpriset på en sele är 100:- och frakt ligger på 12:-
Om jag måste köpa tyg tillkommer en extra kostnad beroende på vad tyget kostar. Kontakta mig för mer information.
EDIT: Insåg nu att det kanske inte var riktigt okej att annonsera såhär här? Sajtvärd eller Medarbetare får gärna säga till i så fall!
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
Men fy vad fina! Vad duktig du är! :o
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
/Agnes & Långöronen♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
#3 Tack! Du vill inte ha en? ;)
www.hoppfullt.blogg.se
Sjukt fina! Hade jag haft pengar hade jag absolut köpt en! :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Hur sker betalning? Är det endast att sätta in pengar på ditt bankgiro som gäller eller tar du emot på andra sätt?
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Det är insättning på mitt bankkonto eller möta upp och betala kontant i så fall. Jag bor i Borås men flyttar nästa helg till Uppsala. I helgen åker jag ner till Lund och utställningen i Spillepengen så skulle kunna möta upp där också. Mellanstation på tågresan ner är Varberg och kan möta upp även där.
Detta eftersom jag inte har något företag utan bara säljer privat väldigt småskaligt.
www.hoppfullt.blogg.se