Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 590 ggr
juliafrojd
4

Intresseokoll Lilja❤Petrus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilja är parad och ungarna beräknas komma runt den 11e augusti. Eneboängens Lilja En viltgul tjej på 1,4 år. Lite smått galen (på ett bra sätt och roligt sätt) Verkligen snäll och mysig, sällan hon är sur. På banorna vet hon vad som gäller, hon är otroligt duktig, snabb, och hindersökande. Hon har allt en hoppkanin ska ha och en massa kapacitet framför sig! SKHRF Rak: Msv Krok: Msv Höjd: Ej elit Längd: Ej elit Everlasting Love Petrus är en trevlig grabb som fick en lite orättvis start i livet, men med många timmars arbete utvecklades han snart till en helcool kille med massa studs i benen. Petrus är lite speciell att hoppa, han är hindersökande och har ofta väldigt bråttom på banan samtidigt som han gärna vill hoppa alla hinder på samma gång. Petrus ser inte mycket ut för världen, men han är en pigg grabb som utan att tveka kan slänga sig över en maxad elitkombination när han är på hugget. SKAF Rak: Elit Krok: Elit Höjd: Elit (65) Längd: Elit (180) SKHRF Rak: Svår 3p Krok: Svår Höjd: Ej Elit 2p (65) Längd: Elit (200) Förväntade färger är, vilgul & viltgul wienertecknat. Jag ser helst att ungarna hamnar hos hoppare, vi finns i strax utanför Örebro. Pris är inte bestämt ännu. Gabriella Ledin har fotat. 😊

juliafrojd
0
[LarresKaniner]
0

åhh är intresserad. vad är priset? :)

juliafrojd
0

#2 Inte riktigt bestämt ännu, men runt 300 skulle jag tro. 😉

juliafrojd
0

Putt!

juliafrojd
1

Hon verkar dräktig, så jag hoppas. Det är fritt fram att lägga intresse, har ett par intresserade! :)

juliafrojd
0

Igår fick Lilja ut en stor unge, dödfödd. Sp det blir tuvärr inga ungar efter henne. Ni som var intresserade kan ju PMa mig! (: