(K) Hoppkanin i skåne
Söker just nu en hoppkanin i skåne. Jag söker en hona, hon ska vara seltränad, hoppträning är inget krav. Kaninen ska vara fram avlad för hoppning. Hon ska vara mellan 4 månader - 1 år, hon ska gå ihop med andra kaniner. Om kaninen är över 1 år så vill jag att kaninen ska vara tävlad förut. Hon ska ha H-bevis eller stamtavla.
Någon som har en liten tös till hoppning tillsalu? 😃
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Fråga på kanin.ifokus också. Det brukar vara fler som läser det där! :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Har en kaninhona till salu. Är visserligen bara snart 3 månader men jag tror att hon kan bli en riktigt bra hoppkanin. Har precis börjat gå i sele. Är mkt livlig och lite sprattlig men snäll. Finns i Helsingborg. Hon heter Mossagårdens Sona och annons finns på henne på annat ställe på kaninhoppning i fokus. Hon är efter Mossagårdens Kimya, svårklassad i rak bana, msv i krokig bana med pinne, 2 pinnar i höjd, 1 pinne i längd. Elitklassade föräldrar med cert. Mamman heter Ahri, svartvitbrokad med okänd härstamning. Aldrig tävlat men hoppar fint på träning. Jag ska själv behålla en kullbror till henne.
#2 hon var ju väldigt fin, har hon stam/h-bevis? 🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag har en hona tillsalu! :) http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=165380
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#4 väldigt söt, skulle passa perfect. Men Dalarna är lite långt. Du ska inte ner till skåne nåt i slutet av augusti? 🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Transport går säkert att lösa om du skulle vilja ha henne. :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#6 okej, jag ska höra med mamma😃
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
# 3 Hoppkorsningar kan man ju inte sälja med stamtavla utan det blir ju då härstamningsbevis. Hon fås ju med härstamningsbevis men mamman har ju som jag skrev ovan okänd härstamning.
#8 ok, skrev innan jag tänkte. vet att hon inte kan ha stamtavla🤐
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#7 Ja gör det! :) du kan väl PMa om du vill och får! :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.