(S) Selar och koppel säljes
Selar och koppel säljes för 20:- st. Kan skickas mot tillägg 10:- (max 2 st selar/koppel per försändning). Alla i mkt fint skick. Finns i Helsingborg om man vill hämta på plats. Maila mig på jeanette.esbjornson@gmail.com vid intresse.
Bogselar stl M på båda från Rabb-it
Alla H-selar, bröstselen samt det olivgröna kamoflagekopplet är tingade!
vad ska du ha för en sele och ett koppel? :)
# 5 20:- st står det så då blir det ju 40:- totalt. De gula kopplen från Gnagarboden ovan är också sålda men jag har ett vitt 3,5 meterskoppel också från Gnagarboden som jag kan sälja istället. Helt oanvänt. Bogselarna finns fortfarande kvar.
Hur mycket kostar det att skicka det gula 3 m kopplet och båda bogselarna? :) + frakt och så? :) Jag tingar allt jag har skrivit. :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#7 som jag skrev så tar jag 10:- extra om jag ska skicka det via post. Det gula 3 m kopplet är sålt men jag har ett 3,5 meters vitt helt oanvänt koppel från Gnagarboden som jag också kan sälja. Det ligger kvar i sin originalförpackning. Om du vill ha båda bogselar + frakt så blir det 50:-. Om du vill ha kopplet med så blir det istället 70:-.
Jag tingar bogselarna! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Intresserad/tingar av bogselarna! ;) den rödblommiga tack.
# 10 Bogselarna är förmodligen redan tingade.
Finns H - selarna kvar?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Samtliga saker ovan är sålda!
Finns det vita 3,5 meters kopplet kvar? Vad kostar det inklusive frakt?
Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg
# 14 Det vita 3,5 meterskopplet finns kvar. 20:- för kopplet + 10:- för frakt blir 30:- totalt.