Molly är borta
Snälla hjälp mig att hitta lilla Molly. Troligen ar någon släppt Ut henne igår morgon, då hennes mat inte var uppäten (jag matar dom på morgonen). Ni som bor först och främst utanför Göteborg, snälla håll utkik. Jag har letat över allt, hela våran "by" men ingen Molly. Har satt upp lappar överallt och hoppas på någon som ser henne. Har kollat vid varje väg ifall hon skulle vara påkörd också. Om jag inte hittar Molly kommer jag sluta med kaninhoppning. För det kommer bara påminna mig om henne. Det ör en viltgul vädurskorsning, högrest, slank och jättesnäll. Hon kan vara rädd, men hon är jättesnäll. Om någon ser henne eller så, snälla skriv till mig här elle på Kik: aynazb SNÄLLA HJÄLP
Hur går det?
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Inte bra. Hon är borta… Mitt hjärta är borta!!:(
Är det Livets Lilla Mirakel?
Ja det är det..
Åhh, stackare :( Hoppas hon kommer tillbaka eller att du hittar henne ❤️
Du kommer att hitta henne eller så kommer hon hem, det är jag säker på. Ge inte upp. Molly behöver dig! Gå runt och skramla med lite pellets samtidigt som du ropar på henne. Mina kaniner kan välja när dom vill gå ut/in så när jag ger dom mat så skramlar jag med pelletsen så att dom vet att dom ska komma in och äta. Molly kanske också förknippar skrammel med mat? :/ men det viktigaste är att du inte ger upp. Du klarar det här. ❤
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Har hon kommit hem än?
Lydia & Tindra 
Hon har inte kommit hem, och jag har gett upp ordentligt nu. Det har gått ett långt tag, och jag är fortfarande lika ledsen.
Jag hoppas att barnen som gjorde det här har väldigt dåligt samvete, men så är det inte. Jag går förbi deras hus och istället för att jag ska skälla på dom kommer hela familjen (är väldigt många barn 3-5 år) och pekar finger och skriker ''bitch'' och idiotiska saker. Men storebrorn som är 9, han vågar inte komma fram längre. Det är han som lurar med småbarnen på att göra det, han är väldigt smart på ett VÄLDIGT elakt sätt. Så när han är elak så märker inte småbarnen det, utan dom tror han menar något snällt. Och det är för att jag har skällt ut honom rejält framför både hans och mina föräldrar.
Men jag kommer aldrig någonsin förlåta dessa idioter, och jag hoppas att dom inte vågar lägga foten på våran tomt mer.
Och nu sitter det hänglås på burarna, så förhoppningsvis, om dom kommer hit har dom inte med sig knippsare. Usch.
Det därför jag hatar små barn, för att dem hittar alltid på dumma saker! har också hänglås på alla mina 15 burar för att dem inte ska komma åt kaninerna..
lIDER MEED DIG <3