(K) Kaninhinder
Vill köpa kaninhinder till bra pris.
Jag bor i Blekinge, och kan ta mig till flera ställen i Blekinge men även till runt Tingsryd och närheten där också.
Eller om det går att skicka till bra pris.
Hindrena får max kosta 200kr/st.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Putt 🙂
Börjes (hästaffären) i Tingsryd har iaf tidigare sålt lite enklare och billiga kaninhinder. Vet inte om dom gör det fortfarande, men det kan ju vara värt att kolla om du har vägarna förbi någon gång 🙂
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#2 Har kollat där 🙂 (har inte långt dit, så är där titt som tätt).
Men tyckte inte de var vettiga, plus ganska dyra tyvärr de få jag har sett där. Inte alltid de har inne heller.
Men tack för tipset :)
#3 Vet inte om Börjes har samma hinder nu som dom hade förut, men jag köpte några därifrån för typ 5 år sedan. Förvisso fungerar dom som träningshinder hemma, men det är väl kanske inte dom mest stabila hinder världen har skådat… 😃😉
Det är synd att Libra Artichindren är så ruskigt dyra, vill man bara ha några hinder för hemmabruk är det ju lite väl saftigt att lägga flera tusen på bara hinder :/ Men med lite tur så kanske du hittar något bra begagnat 🙂
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#4 Ok, ja nu har det knappt några ialla fall, och som sagt, inte direkt billiga. (tycker inte jag i alla fall). Sett 1-2 sorter bara.
Ja precis, jag kommer ju bara småträna med mina hemma för skoj skull plus student = inte råd att köpa dyra hinder heller.
Får hoppas på det, att jag hittar 🙂
HAHAHAHAHAHA…..
#6 Alldeles för långt bort tyvärr.
Men ska kolla med henne vart i Skåne hon ska, tack! 🙂
#6 Tyvärr kunde de bara levereras till Lund, och det är för långt för mig att köra, blir för dyra hinder då 😛
----------
Söker fortfarande hinder!
Varför inte bygga egna :P
#9 Därför att jag inte har intresset att bygga plus att jag inte är duktig på att bygga heller🙂
Sedan ska man få ihop allt material, bra färg osv. Nej, inget som jag har tålamod eller intresse för 🙂
Kolla med Jönssons Hinder i Tollarp! Vet att de säljer nygjorda ettor för 200:- st. De har även hoppkaninuppfödning under namnet Pralinens.
Gå in på Teddytassen.se, de har rea på ett hinder med 6 pinnar, stadigt och tävlingsgodkänt. Köpte det och det är väldigt stabilt och pinnarna är varken för lätta eller för tunga!😉
#11 Vad har de för sida? Googlade, men kom inte upp någon.
Hittade bara deras hemsida men inget om hinder.
Sedan lite långt att köra… Blir nog ganska dyr frakt skulle jag gissa på tyvärr.
#12 Ska kolla 🙂
Teddytassens är jättebra!! :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
HAHAHAHAHAHA…..
#15 Har kollat där 🙂
Men tack ändå.
# 13 De har inget om hindren på hemsidan utan det finns bara på Facebook och då som Jönssons hinder.