Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1278 ggr
Friggeshoppkaniner
0

(S) Två honor

All The Time In The World är en gul/svart japantecknad vädurskorsnings hona som kallas för Gulis. 

Gulis söker nu ett nytt och livslångt hem hos en seriös köpare som gärna får uppdatera mig ibland om hur det går. Är väldigt noga vart hon hamnar eftersom hon blev vanvårdad i sitt förra hem. 

Hennes uppfödare är Sandra Eriksson och Gulis är efter hennes My Antidote-kull. 

Gulis är född 2009-06-11 och har haft kullar tidigare så går att ta någon till kull på henne om man skulle vilja det. En jättesnäll tjej att gosa och klippa klor på som skulle passa bra till kaninhoppning då hon har mycket energi. 

E: Simoneholms Wind Of Change 

U: Live And Let Die

Den andra honan är en svart Dvärgvädur Rex hona vid namn Celia.

Hon har stamtavla men är inte ringmärkt/öronmärkt då ringen inte gick att få över bakbenet när jag fick henne vid ca 10 veckor..

Hon har tyvärr inte fällt öronen men alla i hennes kull fick neråtöron samt hennes föräldrar och så har hon fått en kull där alla ungarna fick nedåtöron. Celia är snygg och snäll och skulle passa bra som avelshona eller kelkanin, kaninhoppning går nog också bra men hon är inte tränad. Hennes uppfödare är Elisabeth Pahlm som har Krusbodatorps kaniner.

E: Boris

U: Lucy

Inte säkert att Celia ska säljas, men man får gärna visa intresse eftersom det troligen kommer bli så.

Kaninerna finns i Gävleborg, Hudiksvall ungefär men transport brukar inte vara några problem att ordna. 

Kontakta mig på friggeshoppkaniner@live.se eller 0768438390vid intresse. 

Väl mött! 

Friggeshoppkaniner
0

Putt 🙂

Friggeshoppkaniner
0

Putt :)

Friggeshoppkaniner
0

Nu är det 100 % klart att båda är till salu, så bara att maila/smsa/ringa vid frågor eller funderingar om kaninerna Ler

Friggeshoppkaniner
0

Putt 🙂

Friggeshoppkaniner
1

Putt, kan även tänka mig att låna ut dom till en fodervärd Ler

Friggeshoppkaniner
0

Putt 🙂

Friggeshoppkaniner
0

Putt 🙂

Friggeshoppkaniner
0

Putt 🙂

Juliaskaniner
1

på gulis står det ett namn här och ett annat på hemsidan, vilket är det?

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Friggeshoppkaniner
0

# 9 Oj, ska stå Jolly, hennes syster som är Gulis 😉

Juliaskaniner
0

Ah då förstår jag ;)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Friggeshoppkaniner
0