Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 651 ggr
[Svea&Sabina]2
2019-05-08 11:52

Transport sökes! Uppsala-Linköping

Transport sökes från Uppsala till Åtvidaberg/Linköping. Har du plats för två kaniner?

Annons:
Magrat
2019-05-08 12:51
#1

Vi åker från Stockholm central till Linköping den 25:e Maj. Vi har dock två hundar med så det förutsätter att kaninerna finns i en lämplig bur. Vi kan inte trnasportera från Uppsala dock.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
2019-05-08 12:53
#2

Förutsätter dessutom att de som ska hämta kaninerna finns på plats vid resecenrum när tåget anländer.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Svea&Sabina]2
2019-05-08 12:55
#3

Jag behöver inte transport till Linköping längre, däremot behöver jag transport från Uppsala/Stockholm till Trollhättan denna månad

Magrat
2019-05-08 14:18
#4

Öh, där ändrade du dig fort. Kan inte hjälpa med den sträckan.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Svea&Sabina]2
2019-05-08 14:23
#5

#4 Jo jag vet :D

Upp till toppen
Annons: