Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1248 ggr
[Svea&Sabina]2
5/5/19, 11:57 AM

Säljes AKUT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SÄLJES AKUT TILL RÄTT HEM På grund av att jag, Sabina och Svea inte passar ihop vill jag hitta ett nytt hem till dem. Kön: hona Födda: 2018-03-26 Färg: viltgul, manteltecknad viltgul Ras: Dvärgvädur - Sabina och Svea är systrar och kommer från Trollsländans kaninuppfödning (S-kull). Dem har alltid bott ihop men på senaste tiden har Svea börjat jaga Sabina och därför har dem flyttat isär, men löser sig nog med en nystart. Dem bor i en inhägnad och jag kommer se till att dem fortsätter bo stort. Dem vill bo utomhus, alltså säljs dem inte som innekaniner. Svea är världens snällaste och skulle aldrig göra något ont, hon har aldrig bitit någon. Hon kommer fram direkt, vill ha uppmärksamhet och ska alltid vara med när buren städas. Hon kan vara svårfångad, men vi tränar på det varje dag och ger framsteg. Hon kan även sprattla till i famnen då hon inte tycker om att sitta still, men hon har blivit mycket bättre med det och kan bäras fram och tillbaka från hage utan att röra sig. Sabina är världens snällaste och skulle aldrig göra något ont, hon har aldrig bitit någon. Hon är alltid först med att komma fram, vill ha mycket gos, hoppar gärna upp i knät och vill alltid vara med. Hon kan vara svårfångad och tycker inte om att sitta still i famnen, men hon har gett stora framsteg. Sabina har hopptränat några gånger och hoppar fint, så hon skulle nog passa som hoppkanin för den som är intresserad. Världens goaste kaniner. Dem är inga nybörjarkaniner då jag vill att dem kommer till ett hem där erfarenhet finns. Jag är väldigt noga med vart dem hamnar då dem betyder väldigt mycket för mig. På grund av platsbrist behöver vi hitta ett hem inom väldigt kort. Finns i Uppsala Kontakta mig på Sms för mer information 😊 0733503225

Annons:
Lina Strindlund
5/5/19, 12:03 PM
#1

Har du lagt in dem på omplacering i fokus? :) Glöm inte pris också!


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Physii
5/5/19, 12:22 PM
#2

Hejsan.

Först så skriver du att ni inte trivs, sen så vill du ha en ny kanin och nu är det platsbrist? 🙂

Jag hoppas att dem hittar ett kärleksfullt hem! ❤️

[Svea&Sabina]2
5/5/19, 2:51 PM
#3

#2 Jag säljer dem för att vi inte funkar ihop, men nu är det platsbrist också.

[Svea&Sabina]2
5/5/19, 2:52 PM
#4

#1 Pris spelar ingen roll så länge dem kommer till ett bra hem, därför skriver jag inget pris.

Physii
5/5/19, 3:54 PM
#5

3 Jag hoppas att dem hittar kärleksfulla hem ❤️

[Svea&Sabina]2
5/5/19, 5:00 PM
#6

#5 Jag med! Det var en som skulle komma och titta på dem idag, men hon har inte hört av sig.. dålig stil att inte svara eller skriva att man inte är intresserad. Tidigare personen som skulle köpa dem svarade inte heller fast vi bestämt att hon skulle köpa dem.

Annons:
Physii
5/5/19, 5:01 PM
#7

6

Jätte oseriöst 😕 Om du vill kan jag ta dem på bar gärning 😃

[Svea&Sabina]2
5/5/19, 5:27 PM
#8

#7 ;)

Lina Strindlund
5/15/19, 3:45 PM
#9

Låter ju som fina kaniner :) bra att de inte bits! :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

[Svea&Sabina]2
6/3/19, 6:25 PM
#10

#9 Verkligen superfina!

Upp till toppen
Annons: