Annons:
Etiketttävling-resultat
Läst 1082 ggr
KaninCupcake
2018-01-08 20:49

Betalning av medlemskap har inte kommit in

Jag och min syster har satt upp ett familjemedlemskap, och betalningen drogs från kontot för ca en vecka sedan. Men på skuttli står det att det är ej är betalt. Hur lång tid tar det innan medlemskapet hamnar på skuttli? Vi ska nämligen tävla den lätt den 21:a och vi måste hinna anmäla oss.

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Annons:
vallhund
2018-01-08 20:52
#1

Ring o fråga?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Frida Rydberg]
2018-01-09 12:44
#2

Bäst är alltid att kolla med aktuell klubb. Betalningen görs till klubbens plus-/bankgiro och därefter godkänner kassören det manuellt i Skuttli. Kaninhoppning är en ideell verksamhet så det är nog inte någon som har tid att greja med det varje dag, därför kan det ibland dröja något. Sista anmälningsdag brukar vara ungefär en vecka innan tävlingsdagen så än är det ingen panik. Har det inte blivit godkänt så småningom när sista anmälningsdag närmar sig så mejla klubben, alt ring kassören och be denne godkänna betalningen.

KaninCupcake
2018-01-09 18:40
#3

#1 #2 

Tack!

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

KaninCupcake
2018-01-13 10:09
#4

Nu börjar det bli lite panik, skickade ett mail till klubben för ca en vecka sedan. Har däremot inte fått svar, och jag finner inget telefonnummer alls på deras hemsida. Vad ska jag göra?

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

[Frida Rydberg]
2018-01-14 23:58
#5

vilken klubb gäller det? Har du Facebook? Tror de flesta klubbar finns där så då kan du skicka meddelande där

Upp till toppen
Annons: